Ik zou graag willen weten of er ook een open ticket naar turkije geboekt kan worden.
Ik heb daar al me vrienden wonen en wil graag terug voor een langere tijd als ik een enkele reis boek dan wordt er gezegt dat je bij binnen komst van turkije problemen kan krijgen.
Ik wil langer dan 3 maanden dus als iemand tips heeft over hoe ik me visum kan verlengen en een reis kan boeken graag.
Dank jullie wel
geen probleem je kan met een enkeltje reisen ik doe het al jaren je alles van uit turkije regelen ik doe het allemaal vanaf inter net de enenekeer reis ik naar dalaman en in de wintertijd naar izmir of antalya je kan zo de goedkoopste er uit halen
Ja hoor ik boek ook gewoon altijd een enkeltje.maakt helemaal niks uit want je hebt gewoon een visum van 3 maanden dus die tijd kan je er altijd blijven en je kan je visum ook nog verlengen…
visum dat kan wel eens een probleem geven het legt er aan waar je zit en anders kan je een visum aan vragen voor 6mnd bij binnenkomst dan kunnen ze alleen vragen naar je finacieele middelen en anders even een dagje griekenland