Op 16 october gaan wij trouwen en daarna willen wij genieten van een welverdiende vakantie, en hiervoor heb ik hulp nodig. WIj komen er niet uit.
Periode: Oktober 2009 (vanaf 20e)
Duur: 3 weken
Weer: 30 graden of hoger/ veel zonuren
Budget: 5000 EUR voor 2 pers.
Strand: Zandstrand, helder water en als het kan mooie golfen.
Er zullen wel wat bezienswaardigheden moeten zijn, zo niet, dan is het wellicht een optie voor ons om eerst een weekje een rondreis te doen en daarna 2 weken op het strand…
Hallo thommien. Misschien weet ik wel wat. Ga naar Ghana en geniet van een vakantie op Ko-Sa Beach Resort, niet luxe maar ooooooh zo bijzonder. Wil je meer weten? Kijk op www.ko-sa.com of neem contact met mij op.
Als ik jou was, zou ik naar indonesië gaan.
Wij zijn er afgelopen juli geweest met onze 3 kinderen en het was fantastisch!!
We hebben heel wat jonge koppels ontmoet, sommige waren op huwelijksreis…
Op Java en Bali is al heel wat te zien maar voor 3 weken kan je ook enkel Bali doen…
je maakt het zo duur als je wilt… er zijn prachtige acommodaties voor
een stelletje .
volgens mij kan je nu ook goedkoop vliegen.
je moet effe kijken of het regenseizoen niet begonnen is, maar ik denk het niet.
Véél plezier!!
Linda:dag:
Zeker Ghana! Veilig, geen bomaanslagen door extremisten. Als je een beetje luxe wilt, ga dan in hotels zitten die gerunt worden door blanken. Ghanezen hebben een heel ander idee over hoe een hotel eruit moet zien…
Ga wel buiten Accra (hoofdstad) want men heeft een open riool daar en dan heb je geen mooie witte stranden met azuurblauwe oceaan! Een paar kilometer erbuiten krijg je dat wel.
Heb je al aan Zuid Afrika gedacht?
Zeer mooi land, met veel verscheidenheid, natuur en vriendelijke mensen!
Betaalbare luxe accommodaties, lekker eten tegen een goede prijs. Niet te vergeten de Zuid Afrikaanse wijnen We hebben een enorm lange kustlijn met zeer mooie stranden.
December is het hier zomer, dus qua temperatuur en zonne-uren zit je perfect.
Wij hebben een gastenverblijf - Restaurant in Oudtshoorn (400km van Kaapstad), neem gerust een kijkje op onze website: www.villarustique.co.za
Wat grappig zeg. Niemand noemt hier het mooiste eiland van de ANTILLEN.
Op huwelijksreis en een budget van 5000euro hebben… Ik zou een dag of 7- 10 naar curacao gaan. Is heel veel te zien en te doen, avonds geneiten op de stranden. Maar ook overdag op leuke kleine strandjes prachtig om te snorkelen. Vervolgens 2 weken naar Bonaire. Een gerweldig eiland waar je echt heerlijk kunt relaxen.
Grappig detail mijn zwager woont en werkt daar al jaren en wij hadden steeds geen zin hem daar op te zoeken. Azie trok meer nl. Maar 3 jaar geleden waren wij dan ook op Curacao en Bonaire . Na de vakantie riep ik tegen iedereen Curacao vond ik leuker, drukker levendiger. Ik zou nooit op Bonaire kunnen wonen…
Maar sinds die vakantie denk ik toch echt alleen maar aan Bonaire, de ontspannen sfeer, de zon, het weer, het water de gezelligheid in City Cafe. Curacao was leuk en mooi. Maar Bonaire, tja dat heeft toch echt een plekje in mijn hart gekregen. Gelukkig mag ik in Januari weer voor 2 weken naar mijn zwager Hans die daar woont.
Hans heeft daar een outdoorcenter en bouwt nog aan zijn eco lodges. Hij heeft heel veel kennis van Bonaire en weet je de mooiste plekjes te wijzen. Ook biedt hij leuke en avontuurlijke tochten aan.
Kijk maar eens op http://www.outdoorbonaire.com
Beetje laat dit advies, mogelijk ligt jullie huwelijksreis al vast. Toch een heel fijne dag en gave vakatie
Of Mexico, dat is ook echt prachtig en zeker een geschikt land voor een huwelijksreis, maar dan heb je wel kans dat je een orkaan tegenkomt in Oktober… Hoeft natuurlijk niet, maar de kans is wel aanwezig.
Zoals door anderen al is aangegeven, zou ik eens gaan kijken voor een land als Ghana.
Waarom niet Bahia - Brazilie ? In die periode heb je gemiddeld 32°, geen regen, rustig klimaat Strandmogelijkheden, binnenlands natuurpark Cultuur, culinair Voor info mag je me altijd mailen of eens op mn webstek kijken of kijk hier eens op het wereldwijzer/brazilie-forum Tropische groet Ixke
Ikzelf ben een Thailandfanaat,het weer en de stranden zijn ideaal voor een pas getrouwd koppel!!qua=prijs is het ook niet duur om daar 3 weken te verblijven!!Je moet ook is denken aan de Sechellen,alleen vrees ik dat je budget van 5000euro wel ff omhoog moet krikken.mbg:plastiek/georgessiam.