Hulp en tips voor excursies en overnachtingen

Wij zijn twee zusjes en hebben graag nog wat hulp nodig.
We hebben al een route in ons hoofd die we graag zouden willen afleggen, alleen weten we nog niet precies in welke volgorde we dit willen doen, en of alle plaatsen wel de moeite waard zijn.
Bangkok
Kanchanaburi
Pak chong
Chiang mai
Phuket
Krabi
Koh Chang

Graag zouden wij van jullie nog wat tips over de excursies willen weten.
Wij houden erg van natuur, parken en zijn op zoek naar avontuur. Hebben jullie in een van deze eerder genoemde plaatsen nog goed adressjes voor leuke excursies? of andere leuke tips?? Welke nationale parken mogen we niet missen?
En eventueel nog leuke slaapadressjes?? het hoeft van ons niet duur te zijn gewoon wat meer low budget!

Alvast bedankt iedereen :smiley:

Khao Yai is mooi en makkelijk te doen vanaf Pak Chong. Mike van http://www.bobbysjungletourskhaoyai.com heeft een haal en breng service naar het station en bushalte in Pak Chong. Zijn plek is ongeveer een half uur rijden van Khao Yai en het 1,5 dag trip programma vind ik een aanrader. Kamer was 200 baht per nacht dus ook nog low budget :wink:

Hardstikke bedankt voor de tip.
Heb het even bekeken en het lijkt ons erg leuk, en gaan dan ook misschien de 1,5 dagtour doen :smiley:
Heeft u nog meer leuke tips? Voor bv een jungletrekking in chiang mai of koh chang? Alvast bedankt!

Hoeveel tijd hebben jullie te besteden? Zowel Krabi/Phuket als Ko Chang is wel 2 verschillende kanten op, dus als jullie maar 3 of 4 weken hebben zou ik 1 van de 2 kiezen. Vanuit Chiang Mai kan je direct op Phuket vliegen, vanaf Bangkok is Ko Chang het dichtst bij.
Kanchanaburi vond ik persoonlijk tegenvallen, leuk als je tijd over hebt, maar voor mij niet één van de echte highlights.
In Chiang Mai hebben wij onze trekking bij Tic Travel geboekt en dat is goed bevallen.