Naar dat ik al dagen lang aan het rondzoeken ben, ga ik toch hier mijn hulp vragen.
WE hebben namelijk toch besloten om naar Bali toe te gaan.
Echter moeten we volgende week al op vakantie, we kunnen vertrekken p 23, 24,25,26 juli.
Willen zo rond de 10-11-12 dagen blijven.
Als het mogelijk is een tussen stop in Kuala Lumpur van 2 a 3 dagen, maar alleen als dit zo uit komt.
Aangezien wij geen goedkopen vliegtickets kunnen vinden hoop ik dat jullie ons kunnen helpen.
Misschien dat jullie de sites kennen, die ik nog niet gevonden heb.
Ik hoor graag meer, alvast bedankt!
Nou je hebt je vraag in de verkeerde subforum gepost,Deborah !
Maar je kan best eens op momondo surfen,het is een zoekkanon naar goedkope vliegtickets voor Indonesie!
Gewoon naar de site gaan, je vertrekdatums alsook je terugvlucht intikken.
Ze vergelijken verschillende (700+ reissites) en vinden de goedkoopste vluchten.
Het is hoogseizoen, dus goedkope lastminutes zul je niet vinden. Misschien is er met Etihad of Egypt Air een ticket naar Bangkok of Kuala Lumpur te vinden, en dan kun je met air Asia verder. Mogelijk zit air Asia echter volgeboekt ivm het eind van de ramadan op 8 augustus.
Naast de gebruikelijke skyscanner, gebruik ik http://matrix.itasoftware.com/ Deze site is heel handig omdat je ook vliegvelden in de buurt kun checken in 1 zoekopdracht. Daarnaast kun je de goedkoopste opties van een hele maand bekijken ipv 2 dagen eerder of later.
Succes!