Hulp bij runnen van vakantiehuis in Ghana?

Hallo!
Heeft iemand interesse in helpen bij dagelijkse activeiten bij het runnen van een beach house in Ghana…? Of mss wel het voor langere termijn (ivm aanstaande verhuizing van de eigenaar naar Nederland).
Het huis is eenvoudig maar mooi gelegen tussen de palmen en echt aan zee. Het wordt voornamelijk verhuurd aan vakantiegangers. Er is een kamertje voor vrijwilligers voor als er gasten zijn (zo niet, kun je van het huis gebruik maken).
Neem even contact op voor meer info!
Grts, Melvin

2 likes

Hoi Melvin!

Waar in Ghana ligt het precies en heb je misschien wat foto’s of filmpjes?

Hallo Sanne,
Dankje. Het ligt in de buurt van Elmina.
Op booking.com staan veel foto’s

Het is een wat ouder huis maar knus en mooi in de natuur. Er zijn andere beach resorts vlak in de buurt.
Grts

1 like

Misschien kun je hier wat foto’s en filmpjes plaatsen?

Hallo Sanne,
In mijn vorige bericht staat een link met foto’s (geen filmpjes helaas) en als je googled op ayikoo beach house vind je er meer.
Laat even weten of je verder nog vragen hebt. Dank alvast!
Grts, M

Ik vroeg me af wat voor hulp jullie nodig hebben? Ik run zelf een guesthouse in Kaapstad in de Europese winter dus weet wel van wanten. Ook een vraag. Kan ik wingfoilen op zee? Hoe ziet de zee eruit voor het surfen? Dank alvast, Groeten, Simone

Hallo Simone,
Dat zou mooi zijn. Het gaat min of meer om een rol van ‘hands on’ manager. Het huis moet er netjes uitzien, belastingen betaald via de website van belastingdienst. Verder zijn er 2 mensen personeel (waar ik erg blij mee ben), en ze zijn makkelijk om mee samen te werken en aan te sturen (mits nodig).
Ik blijf op de achtergrond aanwezig en doe het verwerken van boekingen.
Verder is een wekelijks kort verslag van wat er moet gebeuren / is gebeurd etc van harte welkom.
Er wordt wel gegolf surft maar rotsen bij de kust maken het soms moeilijk, dus niet veel activiteit wat dat betreft…
Laat even weten of je nog meer info nodig hebt.
Grts,

Hi Melvin,
Het lijkt me heel gaaf om te helpen met het runnen van de vakantiehuisjes.
Ik heb zelf langere tijd in Gambia en Kaapverdie gewoond. Ben een paar keer in Nigeria geweest en in Senegal.
Ghana staat al heel lang op mijn lijstje. Zou er afgelopen oktober naar toe om een vriendin te helpen, die daar een schooltje heeft en nog meerdere projecten, in en bij Accra. Helaas kon dat niet doorgaan.
Hoeveel huisjes zijn het precies? Ik heb bet even op booking.com gekeken. Ziet er heel leuk uit.
Zelf heb ik veel ervaring in hospitalty en heb veel in hotels, horeca en in het toerisme gewerkt.
Heb toerisme gestudeerd en ik wil al een hele tijd naar Ghana om te kijken of ik daar zou kunnen leven. Iemand in Kaapcerdue heeft me gevraagd om zijn B&B over te nemen, maar het eiland waar de B&B zich bevind is heel klein, rustig en moelijk bereikbaar.
Ik heb besloten om dat niet te doen.
Elmina lijkt ne een mooie plek.
Vanaf wanneer zou het zijn?
Ik hoop van je te horen.
Groetjes,
Anna

Prima. Het is 1 huis met ruimte voor een 2e (nu de financien nog : )
In principe is er vanaf nu al een mogelijkheid om te komen helpen. Vanaf volgend jaar ben ik zelf niet meer in Ghana en zou ik het liefs voor langere termijn iemand hebben die mijn taken over kan nemen… Heleboel dingen zijn nog niet duidelijk maar hopelijk komen we daar al werkende uit…
Grts,