Hulp bij Reis bali

Hallo allemaal,
Een droom van ons gaat in vervulling, we zijn een reis aan het plannen naar Bali (in combinatie met Hong Kong). Tickets staan in optie voor 20 augustus t/m 12 sept.
Na heel wat uurtjes gelezen te hebben op dit forum ben ik tot de volgende planning gekomen:
Dag 1Vlucht Amsterdam - Hong Kong
Dag 2Hong Kong
Dag 3Hong Kong
Dag 4Hong Kong
Dag 5Hong Kong
Dag 6Vlucht naar Denpasar
Dag 7Kuta/Sanur
Dag 8Kuta/Sanur
Dag 9Kuta/Sanur
Dag 10Ubud
Dag 11Ubud
Dag 12Ubud
Dag 13Candidasa/Amed
Dag 14Candidasa/Amed
Dag 15Candidasa/Amed
Dag 16Candidasa/Amed
Dag 17Bali - Gili
Dag 18Gili
Dag 19Gili
Dag 20Gili
Dag 21Gili
Dag 22Gili
Dag 23Gili - Bali
Dag 24Bali - vlucht Denpasar - Amsterdam

Ik zou graag jullie mening horen, we zijn een stel van begin 30, we houden niet van drukte, maar zouden wel eens graag een avondje bijv. in kuta naar een cafeetje gaan. Verder willen we veel gaan zien van het land, vandaar dat we op meerdere plaatsen willen verblijven, We willen graag naar gili meno voor de rust aan het einde van onze reis.is dat te doen zoveel dagen of zouden jullie het anders doen? Ook de verdeling van de dagen, is dat een beetje ok?
Alvast bedankt voor jullie tips.

MVG Angelab

Cafeetjes heb je op Bali overal, daar hoef je niet perse voor in Kuta zijn.

Verder is jullie vakantie heel veel strand. Daar kun je natuurlijk van houden, maar wellicht kun je ook overwegen om wat meer van het binnenland gaan. Dat kan natuurlijk als dagtocht vanuit een kustplaats, maar je kan besparen op je reistijd door bijvoorbeeld langer in Kuta te gaan zitten.

Bedankt Jenny, heb je tips voor leuke plaatsen in het binnenland?
bedankt!

Hallo Angelab,

Wil je wat reisimpressies van gasten waar wij een rondreis voor hebben georganiseerd dan kan je dat bekijken op onze facebookpagina :

Dit zijn rondreizen met natuurlijk de toeristische highlights maar daarnaast meerdere authentieke en onbekende plekken.

Zo zie ik bijvoorbeeld niet het echte zuiden van bali in je reis-concept voorkomen.

Warme groet,

Marcello Supusepa :chin:

marcello@homebalihome.com

http://www.zoover.nl/indonesie/bali/...balihome/villa
http://www.vakantiereiswijzer.nl/vak.../homebalihome/

Ubud is leuk om wat langer te blijven. Er zijn veel tempels, mooie rijstvelden, musea, en de markt en winkels zijn ook leuk. Bedugul is ook leuk. Ik vind Klunkung ook een aanrader, maar dat zou ik bezoeken vanuit Amed, Candi Desa of Ubud.