Huisvesting Aruba

Goedenavond.

Ik ga per januari 2013 werken in Aruba als verpleegkundige
Nu ben ik op zoek naar sites waar op ik informatie kan krijgen over een visum en huisvesting in Aruba. Ik heb al veel gekeken op sites maar helaas tot op heden nog niet iets concreets vinden. Nu hoop ik dat iemand mij hier ik kan helpen die hier zelf al ervaring mee heeft.

Ik zie de reacties graag tegemoet:)

Groetjes Suzanne

Hai Suzanne,

Ik kan je evt. wel helpen met het vinden van huisvesting op Aruba.
Laat maar weten als je interesse hebt.

groetjes Mayel

M&M … One Call
verhuur/bemiddeling
cel. (297) 5926859

Hoi Suzanne,

Leuk dat je stage ga lopen in Aruba, ik ook! Ik ben eigenlijk opzoek naar een huisgenoot, om samen een kamer te delen. Eventueel ook samen een auto te kopen. Ik heb al verschillende adressen waar ik terecht kan. Ook ik ga per half januari tot april stage lopen… Misschien heb je al iets gevonden?

Vwb werkvergunning kun je kijken op de site van Dimas Aruba, daar staan alle voorwaarden waar je aan moet voldoen op, ook welke documenten je zelf aan moet leveren. Je werkgever zal je daar zeker mee helpen, zij hebben daar veel ervaring mee. Veel succes en plezier op Aruba.

Hi,

Wat ik hoorde: je moet even bellen met de ambassade van Aruba in Nederland. Als Nederlander heb je geen werkvergunning nodig, is wat ik weet…

Absoluut niet waar! Iedereen die niet op Aruba geboren is, niet met een Arubaan is gehuwd of geen Arubaanse vader of moeder heeft moet een werkvergunning aanvragen, tezamen met je werkgever, want je kunt dat niet alleen. En die is niet zo gemakkelijk te krijgen momenteel, hoewel dat voor medisch personeel wel wat gemakkelijker gaat. Overigens heeft Aruba geen ambassade in Nederland, het is tenslotte een deel van het koninkrijk dus is het geen ‘vreemd’ land, maar alleen een vertegenwoordiging, het Arubahuis in Den Haag. Internet geeft je meer info dan deze instantie in het algemeen, dus met hen bellen is niet zo zinvol.

Suzanne,

Ik ga rond november/december naar Aruba om les te geven.
Na lang zoeken kwam ik uit op de volgende twee appartementen.
Een contact van mij op Aruba gaat nu kijken of de appartementen goed onderhouden zijn

Misschien heb je er wat aan!

Hai Allemaal,

Mocht dat niets worden, bekijk dan ook even dit appartement:

http://www.arubamatch.com/code/23d6fe74515021a6cc6fb1a6be6dc3f3/index.php

groetjes Mayel

Wat leuk!
Ik ga ook per januari 2013 ook in het ziekenhuis werken als verpleegkundige.

Ik zoek ook informatie over huizen etc.

Groetjes Rosanne

Hai Rosanne,

Indien je (nog) op zoek bent naar woonruimte kun je evt. contact met mij opnemen.

groetjes Mayel

M&M … One Call
verhuur/bemiddeling
cel. (297) 5926859
[EMAIL=“klusaruba@hotmail.com”]klusaruba@hotmail.com