huisvesting Aruba febr-juni 2008

beste medemensen,

Ik post hier alvast voor februari 2008 want je kan maar nooit vroeg genoeg beginnen!!

Ik ga in februari 2008 5 maanden stage lopen in aruba en ben eigenlijk op zoek naar zowel een verblijfplaats als iemand om het mee te delen. ik denk dat het alleen grofweg niet te betalen is dus als er mensen zijn die nu al plannen hebben om in febr. te gaan/ die een accomodatie weten om te kunnen wonen in de maanden Februari tot juni.

alvast bedankt en voor iedereen die nog gaat/er al is, VEEL PLEZIER!!

groeten, mike van geest

Hey ik ga oktober en zit er in de periode feb-juni ook nog. Ik weet niet wat voor jou te betalen is, maar ik ga naar perle d’or (www.perledoraruba.com) kost je 650 plus 100 gas en water, dus 750 per maand. Je hebt ook nog Blue Village, maar dat zijn allemaal 2-persoonskamers, dus moet je delen (met iemand die je niet kent wanneer je alleen gaat) en die kost bijna net zoveel.

beste ramses,

A. leuk dat jij er ook zit…misschien kan ik je eens komen opzoeken.
B. 750 euro ex kan ik never nooit niet ophoesten. dat is simpelweg onmogelijk. daarnaast is het ook veel te lux. het enige dat ik nodig heb zijn een bed,keuken,badkamer en ik ben gelukkig. hoe geen zwembad en luxe. gewoon een standaard appartement is prime. Volgens mij moet dat echt wel te vinden zijn voor +/- 400 euro max per maand.

Verder hoef ik ook niet alleen in een huis te zitten. vind het wel zo gezellig om er met meerdere te zitten, en het hoeven niet eens nederlanders te zijn.

hopelijk ga je het erg naar je zin hebben en misschien kom ik je daar nog wel tegen maar qua huisvesting zitten we op een heel ander niveau. Ben en blijf een student :slywink:

Hoi

Tip kijk eens op www.casacama.nl

Succes en vooral alvast heel veel plezier!!!

Volgens mij is Aruba Blue Village een stuk goedkoper dan Perle D´Or. Ik dacht zo rond de €275 per maand.
Misschien kun je daar even informeren??

thanks allemaal voor de posts…ik ga er de komende weken even naar kijke…

Hallo,

Mike> ik denk dat het gaat om 750 Antilliaanse guldens. Dat is ongeveer (simpel gerekend) 375euro.

Succes met je stage en veel plezier !!

kijk dat scheeld nogal even wat :biggrin: . ik zal even kijken…