Perle d'or of Blue village (Aruba 2016) ?

Hallo!

Op 13 augustus vertrek ik voor een half jaartje naar Aruba om te studeren aan de universiteit. Zoals velen twijfel ik nu tussen Perle d’or en Blue Village. Ik had eerst gereserveerd bij perle d’or maar enkele dagen na mijn reservatie kreeg ik een mailtje waarin ik kon lezen dat ik mijn kamer niet meer kon huren aan de originele prijs maar dat ze de huurprijs moeten opslaan doordat er nieuwe eigenaren zijn. (niet correct als je het mij vraagt) Daarom heb ik voor enkele dagen bedenktijd gevraagd.

Bij perle d’or kon ik al lezen dat er slecht internet is, koud water, té kleine kamer maar de sfeer er echt top is. Bij blue village daarentegen is het wat rustiger en heb je denk ik minder het vakantiegevoel maar zijn de kamers een pak groter. Bij deze had ik graag enkele meningen gehad van jullie want ik weet het echt niet meer. Bij blue village stelden ze mij ook een wisselkamer voor, is dit misschien aan te raden?

Alvast bedankt

Lukas

Hoi Lukas,

Ik vertrek ook in augustus naar Aruba. Ik zat met het zelfde probleem maar omdat ik persoonlijk een eigen keuken wilde heb ik voor Blue Village gekozen. Hoorde inderdaad ook dat Perle D’Or wat “gezelliger” is maar heb ook mensen gesproken die zeer te spreken waren over Blue Village. Ik denk dat je het zelf zo gezellig mogelijk moet maken.
Succes met het maken van je keuze!

Groetjes Rosalie

@Lucas … nieuwe eigenaren … ok, dat is nieuw. Mag ik vragen wat je moest betalen in eerste instantie en wat men nu vraagt per maand ?

Thnx

Q

Hallo Rosalie

Ik heb uiteindelijk voor Blue Village gekozen voor dezelfde redenen die jij ook hebt opgesomd. Ik hou ervan om lekker te koken en bij perle d’or is dat gewoon onmogelijk.

Misschien komen we elkaar wel eens tegen :slight_smile:

Groetjes Lukas

De maandelijkse huurprijs was nu 575 dollar + 75 dollar water en electriciteit + 25 dollar cable en internet + 40 dollar servicekosten. Als je het mij vraagt veel te duur voor wat ze maar aanbieden!

@lukas - ok dank je wel … wat was de prijs voor deze verhoging ?
En idd dit is aardig aan de prijs. Zeker voor long term. Er zijn leuke 1 slpl + 1 woonk /keuken appartementen te huur (meermaandelijks) voor rond de 1300-1500 gulden dat zit al wel heel dicht tegen deze prijs aan.

De originele prijs ging ongeveer 500 dollar zijn alles inbegrepen. Ik betaal nu bij blue village ook 500 dollar alles inbegrepen maar ik heb wel een ruimerere kamer en keukentje + op het einde van de maand kan ik niet voor verrassingen komen te staan want bij perle dor moet je extra betalen voor de verbruikte elektriciteit (airco en tv b.v.)

Hoi Lukas!

Inderdaad, zo iedere dag uiteten word te duur en saai.
Wat leuk dat je ook in Blue Village zit.
Vanaf wanneer zit je daar?

Groetjes!

Hoi allemaal!

Mocht iemand het leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen, meld je dan aan op onzo Facebookpagina. Delen mag en nodig iedereen uit je die kent en ook naar Aruba gaat.

Liefs!

Hey Rosalie

Ik vertrek zaterdag 13 augustus en ik blijf tot 17 december in Aruba. Wanneer ben jij er?
Ik heb er alvast enorm veel zin in!

Groetjes

Lukas

Dag Rosalie, ik ben Ingrid Jansen van Aruba en ik heb een studio apartment om te huren voor $515 per maand, inclusief water, electriciteit, cable, gas en WiFi. Voor meer info kan u mij app +2975942942