Blue Village of Perle d'Or?

Hoi allemaal,

Als alles goed gaat, zal ik vanaf augustus 2013 t/m januari 2014 stage lopen op Aruba. Lijkt me geweldig!
Natuurlijk heb ik al een beetje rondgekeken m.b.t. huisvesting en ik kwam vooral uit bij Blue Village en Perle d’Or. Ik heb in mijn omgeving al een beetje rond gevraagd (mensen die in beide complexen hebben gewoond) en de meningen waren nogal verdeeld. Daarom mijn vraag aan jullie: wat heeft jullie voorkeur en vooral waarom?

Ik weet dat er al een soortgelijk topic bestaat, maar dat is nogal verouderd.

Alvast bedankt en wie weet tot op Aruba!

Groetjes!

76 keer bekeken en niemand kan me helpen? :frowning:

Ik verblijf van juli tm september in perle d’or. Ik ben nog nooit bij Blue Village geweest, maar Perle d’or is in ieder geval prima verblijf. Kamers zijn niet groot, maar dat kan je ook niet verwachten. Verder ben je van alle gemakken voorzien, zoals zwembad, restaurant met stagiairs-menu, wasdienst etc etc.

Meestal is Perle 'd Or gezelliger. De kamers zijn kleiner, maar het ziet er wel gezelliger uit.

ik heb op blue village verbleven in 2010

ik heb het daar goed naar mijn zin gehad en de kamers zijn een stuk ruimer…!

in de tijd dat ik daar waren er nog een stuk of 20 andere stagiares die daar verbleven heel gezellige tijd gehad en ook redelijk wat keren bij perle d`or gweest voor een schuimparty of een of ander feestje…

blue village is wel beter voor je nachtrust

Heb geboekt bij Perle! Zal zo eens een topic openen, om te kijken wie er dit jaar nog meer zitten! :slight_smile: