Huisvestiging Aruba

Hoi hoi,

Vanaf januari 2017 tot juni 2017 zal ik stage gaan lopen in Aruba en ik ben nog op zoek naar een verblijf. De prijzen van Perle D’or heb en Blue Village heb ik al opgevraagd, maar deze zijn erg prijzig als je dit alleen wilt huren. Zijn er nog meerdere mensen die op zoek zijn?

hi, beide zijn wel de goedkoopste aanbieders tenzij je inderdaad gaat delen. Kun je mij vertellen wat voor prijzen je zijn doorgegeven voor een studio of klein 1 kamer/1 slp kamer appartement ?
Volgens mijn laatste info zou dat rond de 900 gulden moeten leggen. Een segment hoger (bv ocean view of happy days ) vragen rond de 1300-1500 all incl.

Ik hoop dat je anderen vind om te delen

grtz Q

Ik ken iemand woonachtig op Aruba die een appartement te huur heeft vlakbij de hooiberg voor de prijs van AWG 950,00 incl. gas licht water en wifi en gemeubileerd. Voor info en pics emailen naar …

**email adres verwijderd door moderator omdat dit niet is toegestaan. Email adres graag per pb versturen

dank je wel

Q**

Hoi Lauraa1,

Ik heb een bericht naar jou gestuurd met een appartement te huur voor 450,00 inclusief gas, water, electra, wifi, internet en gebruik van wasmachine.
Laat weten of het iets voor je kan zijn.

Met de vriendelijke groeten.

1 like

Hi Laura, ik ben ook nog op zoek naar huisvestiging voor dezelfde periode als jou. Misschien kunnen we samen wat huren?