Ik heb een vraagje, ik ga dit jaar naar Turkije verhuizen naar kusadasi en omdat ik helemaal katten gek ben wil ik daar een katje ik heb gezien dat je ze gewoon van straat kan plukken maar dat lijkt me niet zo leuk voor de diertjes zelf. Zijn er in Turkije (kusadasi) dieren winkels waar je katten kunt kopen en dierenartsen waar je ze kan laten inenten enzo? mischien wel een rare vraag maar mijn vriend die turks is zegt op alles (hij is trots op zijn land hihi)je kunt alles in turkije krijgen en je hebt er alles. ik wou voor de zekerheid ff jullie vragen hoe t zit.
leuk onderwerp ik heb er ook nog een vraag over.
ik werk als reisleidster in turkije.
vorig jaar wou ikl heel graag een hondje ik ben helemaal gek op dieren maar ik kon niet aan veel informatie komen.
dit jaar neem ik er echt 1 maar ik wil hem wel meenemen als ik voor 3 maanjes terug naar nederland ga.
hoe doe ik dat zonder dat het me te veel geld kost (heb er alles voor over hoor maar reisleiding verfdiend niet zoveel)
het liefst zou ik een middel grote hond willen maar moeten ze dan in zo hokje onder het vliegtuig???(dat vind ik zo zielig)
xxxxx kelly
zwaarder dan 5 kg (met kennel) moeten ze in het ruim.
onder de 5kg mogen ze op schoot.
het verschilt per maatschappij hoeveel het kost. onur air had afgelopen zomer 5 euro per kg.