3 bedroom, 2 bathroom house incl.
Kitchen, stove / fridge / microwave
Private pool
Hurricane shutters
Alarm system (gsm connection)
Pool maintenance
Airco
Association fees
Cistern
Washer
Tv stand / cabinet
Window drapings / sunshades
Large gas bottle
Optional:
Furnishings
Video surveillance, one time payment USD 350 (2 camera’s on tv screen)
Cleaning, available/reliable at USD 6,- / hr
Gardening, available/reliable at USD 9,- / hr
Generator, gasoline per usage, USD 2,- / hr
Price:
Contract between six months up to a year USD 2.000,- per month
Contract between one or two years USD 1.800,- per month
Contract from two years and up USD 1.650,- per month
Voor meer informatie mail stuur dan een mailtje:vak02:
Ja het huis is nog beschikbaar buurt is nieuw dus je hebt maar 4 huizen op het moment wat ernaast staat, waaronder ikzelf 3 huizen verder.
Als je het huis wilt bekijken ik heb een ppt presentatie waarmee je door het huis kunt lopen. Mail mij maar als je het wilt zien.
Of als je in St Maarten bent dan geef maar een belletje 5546589
he hoi, is je huis nog te huur?
Gaan (misschien) voor 3 jaar naar het eiland.
Zijn nu aan het orienteren op het wonen enz
Ik hoor het graag
groetjes eva
Laat me raden jullie zijn net als mij een van de 500 die op de voorlichtingsavond zijn geweest in Dordrecht. En nu in spanning afwachten naar de brief selectie.
ha ha, ja dat klopt.We zijn wel met vele he!
Ben erg benieuwd wat het wordt.
Maar we zien het wel zitten.
Ben jij alleen of met je gezin.
Wij zijn met z’n 5e. Weet niet of dat een pre is of dat het ons juist tegenhoudt.
groetjes eva
wij zijn met 4re ik mijn vrouw en 2 zoontjes van 20 maanden en nog geen maand.
IK hoop echt dat ik op gesprek mag komen. Heb er zo veel zin in dat deze ochtend mijn makelaar is langs geweest voor mijn huidige woning(mocht het doorgaan natuurlijk).
Heb je enig idee hoeveel brieven er zijn binnen gekomen
Hoi Eva sorry nee het huis is vanaf 1 sept inieder geval 2 jaar verhuurd.
Wel kun je onze website in de gaten houden. Wij zijn momenteel bezig met een project dat volgend jaar klaar is waar weer een huis te huur zal zijn en de rest te koop.
he Martijn.
Ha ha; zo ver zijn wij nog niet hoor. Enne, wat zei de makelaar? Moeilijk of Makkie om nu je huis kwijt te raken? Wij gaan dan denk ik verhuren. Maar goed; wil nog niet erover nadenken anders maak ik mezelf helemaal gek. Eerst maar eens die sollicitatie afwachten. Geen flauw idee hoeveel brieven er zijn. Die van ons moet zelfs nog op de mail. Hebben hem tot in de puntjes geperfectioneerd…
Ik ben ook op de info (middag) bijeenkomst geweest in Dordrecht en mijn brief was op tijd weg. Ik ben ook al zoekende naar een goed verblijf daar en bezig met voorbereidingen. Mijn appartement in Rotterdam gaat in de verhuur en er is al iemand geweest voor de intake. Waren zeer te spreken en er komt dan een expat in. Mijn vriendin en ik zien het erg zitten en zoeken dus verblijf en werk voor haar. Iets in de catering of horeca. Ik zit ook met spanning te wachten op een uitnodiging voor een gesprek maar het fantaseren er over is nu al leuk. Ken ook een paar collega’s die eerder zijn geweest en allen spreken over een schitterende ervaring. Veel geluk allemaal, tot horens!!:wereld:
ha ha; jij bent wel erg positief ingesteld. Wij zijn toch wat voorzichtiger. Gaan er niet vanuit dat wij het worden…er zijn 500!!! man die wel willen!!
Maar ben ondertussen toch wel erg nieuwschierig. Goed; komende week horen we of we door de briefselectie heen zijn. Laten jullie het even weten? Ik ook. Groetjes Eva
Kijk op http://www.thedailyherald.com/ dan bij classifieds. Hier staat meestal wel veel in voor een redelijke prijs. Ook kun je www.wscsxm.tk in de gaten houden, we zijn momenteel bezig met een project hier ook op Weymouth hill. Dit zal pas ongeveer midden volgend jaar klaar zijn.