Huisgenoten gezocht om samen een villa mee te huren [vanaf december]

Hallo allemaal,

Sinds eind april ben ik op St. Maarten, ik huur nu een appartementje op de grens van Cole Bay en Simpson Bay tot 30 november 2010.

Collega’s van mij hebben in het verleden met anderen een villa gehuurd, en zo’n constructie spreekt me erg aan: je hebt dan een eigen slaapkamer (vaak met eigen badkamer) en een bovengemiddeld grote woonkamer en keuken en soms zelfs een zwembad. Als je hier langere tijd zit (ik waarschijnlijk tot mei 2013) lijkt mij dit ideaal.

Het lijkt me leuk om nu alvast contact te maken met mensen die zo’n studentenhuisconstructie ook zien zitten en te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenen. Liefst met mensen die hier al zijn, je zit immers toch een lange tijd op elkaars lip en over de e-mail is contact toch heel anders.

Over mezelf: man, 29 jr, WO opgeleid, bartype :slight_smile:

Als je interesse hebt, stuur dan een PB met je SXM-telefoonnummer!

Ik kom vanaf augustus op st maarten wonen, en heb al onderdak maar dat is totdat ik iets anders heb gevonden.
Misschien is het idd mogelijk om met anderen een mooi huis te huren met eventueel zwembad ofzo. Want als je in je uppie wat knaps wil huren ben je echt een godsvermogen kwijt.
Mijn voorkeur gaat uit naar cole / simpson bay omdat mijn werk daar ook is en ik het wel een prettige buurt vind om te wonen.
Even over mij ben een vrouw, 29 jaar, rustig, rook wel (dus weet niet of dat een probleem is) verder ben ik niet zo lastig en veeleisend zolang het allemaal maar een beetje netjes gehouden word.
Nou laat ff weten of je geinteresseerd bent.
Groetjes Paulien

Dank voor je reactie! Laten we in augustus een keer koffie gaan doen. :slight_smile:

Ik ben in onderhandeling met een werkgever op st maarten. Zij willen mijn inboedel en auto vervoeren naar st maarten, maar ik heb liever dat zij een woning voor mij huren of een vergoeding voor het huren van een woning geven. Ik zoek een kleine gemeubileerde woning bijv. 2 slaapkamers en wasmachine. Luxe apparaten/faciliteiten zoals airco, zwembad etc. niet nodig.
Ik heb waarschijnlijk om 19.00 nl tijd gesprek met werkgever, kun je mij voor die tijd een prijsindicatie geven. mijn email is [EMAIL=“zamorano1@yahoo.com”]zamorano1@yahoo.com. Huurperiode 1 jaar en begindatum rond 1 juli 2010. Geef mij een voordelige prijs is goed bij mijn onderhandeling met werkgever en ook voor u gezien lange huurperiode want na 1 jaar kan mijn contract vast worden. Het gaat dus om een woning voor mijzelf en in het Nederlandse deel, philipsburg.

grt zamor

Ik adviseer je om de verhuisvergoeding te nemen, zeker als ze de verhuizing terug ook betalen. Je zal de eerste niet zijn die hier spotgoedkoop twee nieuwe auto’s koopt, ze 6 maanden in de garage laat staan, in de container zet en in Nederland verkoopt voor een factor 2,5.

bedankt voor de info. Ik had inderdaad de intentie om verhuisvergoeding te vragen, omdat ik het praktischer vind om daar spullen aan de schaffen. Ook zijn mijn apparaten in NL al oud en hebben ze een ander voltage. Weet je rond welke prijs je een middenklasse auto kan kopen? Welke auto’s zijn goedkoper 4 weel drives bijv landcruiser of normale auto’s bijv sedan, station etc.