Huis te huur in Tlaquepaque, Mexico

Locatie Tlaquepaque, Mexico. Tlaquepaque is een deel van Guadalajara en bekend van de vele Artesania. Het huis is twee blokken van het centrum gelegen en heeft de volgende faciliteiten.

[ul]
[li]3 slaapkamers[/li][li]1 keuken[/li][li]1 badkamer[/li][li]1 tuin[/li][li]1 patio[/li][li]1 woonkamer[/ul]De woning is volledig gemeubileerd en heeft plaats voor 5 personen. De slaapkamer indeling is als volgt.[/li]
Slaapkamer 1 - 1 dubbel bed
Slaapkamer 2 - 2 enkele bedden
Slaapkamer 3 - 1 enkel bed

Alle slaapkamers zijn voorzien van kabel TV en linnen goed.
De keuken is voorzien van Gasfornuis met oven, koelkast en alle benodigheden om te koken plus bestek en borden etc.

Prijs is 36 USD per nacht 800 USD per maand.

Indien u meer informatie wilt kunt u contact op neme met :

Wouter Stut
email : [EMAIL=“wstut@glc.com.mx”]wstut@glc.com.mx

Wouter,
Waarom niet verhuren aan iemand ter plekke? Zou ik doen.
Is maar een vraag. Ik veronderstel dat je dat scenario al bekeken hebt.
Groeten
Marc

Voor hen is 36 dollar per nacht een beetje “out of their league”

Ik wil me echt niet mengen, maar ik wou gewoon dat alternatief even onder de aandacht brengen. Ik verhuur , in de stad waar ik woon, een appartement met contracten van minstens 1 jaar, enkel voor de binnenlandse markt. Het brengt uiteraard wat minder op, maar ik ben eigenlijk best tevreden met mijn huurders, die steeds op tijd betalen.

Als je een huis wilt huren in Tlaquepaque van deze grote en zo dicht in het centrum kost het je al snel 7000 pesos (650) per maand en dan is het nog niet gemeubileerd en betaal je apart voor je water gas en licht en kabel TV. Als je dan bedenkt dat de kosten om het te meubileren en op te knappen rond de 70000 pesos (6500 USD) kost dan begrijp je wel dat de huur niet enorm hoog is. Verder zijn er haast geen gemeubileerde huizen te huren hier in Tlaquepaque. Prijs valt dus allemaal wel mee. Daarbij ligt de gemiddelde hotel prijs in Tlaquepaqe rond de 50 USD per nacht.

Geeft je een beetje idee van de kosten.

Verder is mijn ervaring met mexicaanse huurders dat niet iedereen het netjes achter laat.

Wouter