Wij zijn op zoek naar een huis of appartement met 3 slaapkamers waar huisdieren zijn toegestaan. De huur moet liggen rond de 1200 dollar. Woonwijk maakt ons niet zoveel uit.
Wie weet iets want bij diverse makelaars sites zijn de huurprijzen gigantisch!
Misschien moeten jullie eens gaan zien op de Franse kant…rustiger…elektriciteit en water goedkoper en ik denk de huurprijzen op zich ook voor 1200$ op de Franse kant heb je naar mijn mening al een proper en deftige woonst…
Helaas moet je dan weer een werk en verblijfsvergunning aanvragen en dat is daar heel moeilijk.
*Linda,
Moet je ook als Europeaan vergunningen aanvragen?Kan zijn dat ik me vergis maar in theorie is de Franse kant Europa hé…ik ben er geweest in december laatst en ik ken er iemand die Nederlandse is en op de Franse kant woont…zal eens contact opnemen met haar en vragen hoe het juist werkt…als ik je daarmee van dienst kan zijn…wij zelf zijn ook op zoek om naar St-Maarten te verhuizen…wij hebben er een zaak op het oog…maar we twijfelen nog omdat ons zoontje pas 6 is en het financieel plaatje in zijn totaal hebben we wat schrik…eenmaal hier weg (Belgie) en mislukt het daar wat in theorie nie zou mogen,kunnen we van nul herbeginnen …*
Beste Linda, per 1 april heb ik een huis te huur met 3 slaapkamers met airco. Daarnaast is nog een studio. Uitzicht op zee en een zeer groot terras aan de voorkant. Huisdieren toegestaan maar niet in huis.
Huur 1500,00 dollar per maand excl. utillities.
Laat maar horen of het wat voor je is.