huidige weg-condities van traject Santiago naar Pilon , en verder tot Manzanillo ?

Hallo,

Ik wil met een normale huurauto (geen 4x4 ) de kustweg volgen ten westen van santiago de cuba langs Chivirico & Marea del Portillo, Pilon tot Manzanillo. Is er iemand die me meer over de huidige weg-omstandigheden / na de passage van Matthew, uitleg kan verschaffen? Ik weet ook dat je ergens over een grote gebroken brug heen moet… is deze passage nog steeds veilig? of moet je daar via de droge rivierbedding voorbij geraken ?. Is dit te doen zonder 4 x 4 jeep ?
Rij-tijden langs die weg op dit moment?

Misschien heeft iemand een suggestie voor een casa in Pilon of Marea del Portillo? of Manzanillo ?

groeten, Geert,

Hoi Geert,

Ik kan je hier helaas niet mee helpen, maar ben wel heel benieuwd naar je ervaring als dit gelukt is! Wij wilden dit stuk de eerste keer in Cuba eigenlijk ook rijden (met een Peugeot 206 :-)) maar toen was Sandy (de orkaan) net langs geweest. Hierdoor was dit toen niet mogelijk.

Succes en veel plz iig!

bedankt voor je reaktie … blijkt dat Matthew aan deze zijde van oost-cuba niet veel extra schade aanbracht … Maar deze kustroute
lag er sowieso al niet te best bij . Zou mits traag & alert rijden , te doen zijn, én 'k heb er ook zin in … alleen moet ik hiervoor m’n reisgenoten nog overtuigen :slight_smile:

bye , Geert ,