Ik ben een rondreis door Thailand aan het maken. Op dit moment ben ik in Chiang Mai. Het was mijn bedoeling om volgende week zaterdag (24 november) naar Phuket te reizen en de volgende dag met de boot naar Koh Racha Yai. De weersvoorspellingen lijken wat wisselvallig. Ik twijfel of ik wel zal gaan, gelet op de voorspellingen, maar het blijven natuurlijk slechts voorspellingen. Is er misschien iemand van dit forum in de buurt van phuket/koh racha yai die weet hoe het weer is? Regent het veel of is er af en toe een bui?
De laatste 2 weken een bui of 2, waarvan 1 's nachts, en verder veel zon met zo af en toe een wolkje.
Prima weer dus, kijk ook hier, thailand-scuba.com. Oops, loop een paar dagen achter zie ik, morgen bijwerken.
Bedankt voor je snelle reactie!! Weet je misschien ook een betrouwbare (voor zover dat kan) site voor de weersvoorspellingen voor de komende dagen in phuket/koh racha yai?
Echt betrouwbaar is er niet, beste van het stel is Windguru, maar ook die niet verder vertrouwen dan een dag of 2.