Wie is er in krabi of phuket

Beste mensen,

Ik ben op dit moment in Bangkok, ben hier gister aangekomen en vlieg morgen naar Krabi. Het weer is hier heerlijk!

Schrik alleen van de weervoorspellingen online, als ik die moet geloven is er de komende week alleen regen en onweer. Ik weet dat er niets onvoorspelbaarder is als het weer. Ben erover na aan het denken om om die reden door te reizen naar naar koh chang.

Wie is er op dit moment in de omgeving van krabi/phuket en kan mij meer vertellen over het actuele weer.

Ook weersinformatie over Koh Phangan is van harte welkom.

Gr,

marieke

Malieke/Marieke,
gisteren - maandag 9 december - was het hier in Trang (zo’n 120 kilometer van Krabi Town) de hele dag warm en zonnig. Vandaag - als ik nu naar buiten kijk - lijkt het op een herhaling hiervan.
Maar zoals je zelf al schrijft, het weer is onvoorspelbaar, dus ik geef geen garantie. In ieder geval een prettige voortzetting van je vakantie gewenst, waar dan ook in Thailand.

Het weer is prima op het moment, maar er is altijd kans op een onweersbui, vandaar die voorspellingen. Je moet ze gewoon leren lezen, een onweersbui tekentje betekent: kans op een buitje, niet dat het slecth weer is.

Het weer de afgelopen dagen hier op Phuket: Weather and diving conditions from Phuket dash Scuba dot Com, scuba diving Phuket and Similans Thailand