Inmiddels zit de helft van onze reis erop. Padi is gehaald en nu de 2e helft. Ik had in de planning om vanuit koh tao naar Krabi te gaan en vanuit daar weer verder.
Nu zie ik online dat het weer daar tegenvalt. Regen maakt mij niet uit. Wel zou het jammer zijn als we de zee niet op kunnen richting de eilanden of bijv duiken of rotsklimmen etc.
Is er iemand daar op dit moment die wat meer duidelijkheid kan geven aub.
Dank je wel
Weersvoorspellingehn waren niet goed, net als de voorspellingen voor Koh Tao afgelopen week.
Het weer hier op Phuket is min of meer hetzelfde als in Krabi is min of meer hetzelfde als op Koh Tao.
Dank je steve. Op koh tao regende het avonds een beetje verder ging het duiken en snorkelen gewoon door.
In Phuket regent het meestal 's avonds en of eind van de namiddag een bui,verder is het weer zoals het seizoen is.Indien je naar Phuket komt kijk even op
www.bedandbreakfastinphuket.com we hebben een duik bedrijf dat enkel met kleine groepen duikt
En ook hier gaat duiken gewoon door.
Inmiddels terug van vakantie. Dank jullie wel voor jullie hulp. We hebben een heerlijke vakantie gehad en ik denk dat we zeker nog een keer terug gaan.