Het weer in Krabi

Kan iemand mij vertellen wat het weer op dit moment in Krabi is. Ik zie bij diverse www weer sites meestal wolken staan, vaak met regen.
Dit zie ik al lange tijd staan overigens.
Omdat ik binnenkort een paar dagen naar Krabi ga, zou ik dit graag willen weten. Of gaat het om een paar buitjes per dag, en verder ook zon?

Hoi Coen,
Je moet maar eens naar deze site surfen,zie link:Krabi Weather Forecast
groet:georgessiam.:chin:

Ben nu twee weken terug en heb schitterd weer gehad met een enkele onweersbui in de avond, overdag niet om uit te houden van de zon…Terwijl op internet inderdaad overal werd aangegeven dat je bijna een zwemvest mee moest nemen! De berichtgeving klopt zelden op internet, en zeker niet op die vakantiesite’s.

Weinig verschil in weer en weersvoorspellingen tussen Krabi en Phuket, dus kijk eens hier: Weather and diving conditions from Phuket dash Scuba dot Com, scuba diving Phuket and Similans Thailand
Dat is een overzichtje van het weer van deze maand, kort samengevat: voor ons koud en niet zo mooi als December kan zijn, voor veel mensen: heel aangenaam weer met veel zon en een verfrissend briesje.

De weersvoorspellingen hier moet je echt leren lezen, als je oppervlakkig kijkt ziet het er niet mooi uit, als je kijkt naar de betekenis erachter is het porima weer. Bijvoorbeeld: een onweerswolk betekent kans op een onweersbui met ervoor en erna zonnig weer, niet: de hele dag regen.

Dank jullie wel. Wij zijn vanmorgen in Bangkok aangekomen. Krabi staat over anderhalve week op het programma.

Nou zou zeggen Coen,maak er nog een aangename tijd van in het land van de glimlach.
groet:georgessiam:chin: