Hello,
Ik ben op zoek naar een leuk hotelletje in Bangkok midden juli. We komen s´nachts aan, dus ik wil graag in iedergeval de eerste nacht geregeld hebben. Ik zat eerst te denken aan New Siam Guesthouse, maar toen zag ik de website van ´House by the Pond`, en dat ziet er wel erg leuk uit! www.housebythepond.com
Heeft iemand ervaring met dit huisje bij het meer?
En ik heb geen idee of de lokatie ok is. We hoeven niet zo nodig in het backpackers area te zitten, maar redelijk dichtbij tempels en bezienswaardigheden is wel leuk natuurlijk.
Groetjes,
Marije
Wel een beetje prijzig zie ik nu…
Heeft iemand sowieso nog leuke tips voor accomodatie in Bangkok?
Hoi
Wel een beetje in de buurt van Khaosan road. Maar toch een stuk rustiger. Rambutri village inn. Voor 580 (single)/ 800 Baht (double)heb je een kamer met airco, tv en badlamer. Op het dak zelfs een zwembad. Nu gaan er verhalen rond dat men er niet vriendelijk zou zijn. Daar heb ik persoonlijk niets van gemerkt. Maar er zijn natuurlijk mensen die een single kamer boeken en daarna hun “vriendinnetje” meenemen. Dat kost 200 Baht extra.
Ik ben er een aantal keren geweest en ik vind het prima, voor een paar dagen. Je kunt reserveren zonder creditkaart. Ook wel prettig. En als het niet bevalt zoek je de volgende dag toch wat anders.
Hoop dat je hier wat aan hebt