Wanneer je een reisplan hebt gemaakt voor je vakantie in Thailand, houd jij je dan aan dat plan? Of kan je plan tijdens je vakantie veranderen?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Wanneer je een reisplan hebt gemaakt voor je vakantie in Thailand, houd jij je dan aan dat plan? Of kan je plan tijdens je vakantie veranderen?
Breng je stem uit en licht eventueel hieronder toe!
Mijn programma is gemaakt en staat vast.
Als er iets verandert, ga ik wrsl door het lint gaan ![]()
-Anders nl. Varieert per keer. Voor dit jaar is alles voor een weekje BKK al geregeld, andere jaren was dat meestal niet het geval.
Hier volgt een typisch NLse reactie…
(Georges houd je vast…) Ik mis de optie: JA, MAAR (typisch NL) het plan is flexibel.
Ik weet dus van tevoren waar ik heen ga, maar hoelang ik waar verblijf is nog een raadsel…
en ik heb een of twee opties als ik tijd over heb…
Hans.
Heb hem er al bijgezet,Hans! ![]()
Wij hebben wel een strak plan, omdat wij vaak van te voren via airasia vluchten boeken. Dan kun je niet veel schipperen, maar daar kiezen wij ook voor
groet Cor en Wilna>>>:zon02::wereld:
Wij hebben meestal een voorop gesteld plan, waar we zijn op die bep datum
Maar op sommige plaatsen is het zo tof dat je dan wat langer wil blijven, en dan word alles opgeschoven hé ![]()
Ja, volmondig Ja. Ik houd me strak aan mn plan. Vorig jaar was dat: 25/11 toekomen om 6.45am, inchecken. 11/12 Bangkok (verjaardag Teeruc), 02/01 om 1.55 terugvlucht.
Strak plan. De twee stukken tussenin zijn nog vrij te kiezen…
Namens 16 miljoen Nederlanders, bedankt Georges !
Nuttige aanvulling lol2
vond ik eigenlijk ook wel de beste…:topic: