Wie kan mij helpen?
Ben een 4/5 weekse reis aan het voorbereiden van Darwin naar Perth in juli/augustus.
We reizen met 3 personen met eigen vervoer (onze zoon heeft een auto) we willen overnachten in hotels/motels/hostels .
Is dit makkelijk te doen in die tijd of moeten we van te voren alles regelen, zodat we zeker een slaapplaats hebben en niet een hele tijd moeten zoeken.
We hebben geen enkel probleem met z’n drieen op 1 kamer te slapen.
Dit is redelijk goed te doen. Neem de Lonely Planet Travel survival kit mee, Daar staan een groot aantal hotels etc in. Wij vertrokken 's morgens op tijd en kwamen iedere dag redelijk op tijd aan. Dan is op veel plaatsen wel wat te regelen. Houd er rekening mee dat de Grey Nomads in die tijd massaal op vakantie zijn in die regio. Alhoewel die meestal met campers en caravans trekken. Check even van te voren of er in een stad geen evenement is. Wij hadden afgelopen jaar in Broome iets meer moeite om een kampeerplaats te vinden. Dit als gevolg van de Darwin Cup, die dat weekend in Broome werd gehouden. Op dat ogenblik was ieder bed in Broome volgeboekt. Ik zou wel al een Hotel in Darwin boeken vanuit Nl, want bij de Immigratiedienst moet je een verblijfsadres opgeven. Ik zou dit op tijd doen want ook in Darwinkan het in die tijd soms druk zijn.
Kijk verder even op het Forum, daar zul je verschillende verslagen zien staan van wat je tussen Darwin en Perth allemaal kunt zien. Alvast heel veel plezier, je gaat een geweldige tijd tegemoet.