Hotels ter plaatse regelen aan de kust?

heeft iemand ervaring met het ter plaatse boeken van hotels en dan met name aan de kust ? is dat aan te raden of alleen maar gedoe? kun je beter vooraf een van die resorts boeken of kun je ook ter plaatse goede deals krijgen,zijn er naast de resorts nog andere kleinere hotels of hostels ? en hoe werkt dat dan ? via lokale reisagenten bv ? of gewoon aanbellen ? (-: .? Tips zeer welkom, dank, Eric

Neem contact met mij op en ga ik voor u een hotel regelen in Mombasa.Mijn e-mail adres is [EMAIL=“info@clenatravels.nl”]info@clenatravels.nl
Groetjes,Nathan

Hallo,
Wij hebben ook alles zelf uitgezocht en zijn ook nog een reisbureau binnen gestapt om wat reisgidsen mee te nemen. We zagen tot onze verbazing een flinke aanbieding voor een hotel met zelfs all inclusive formule waar we via zelf regelen via Internet of via lokale aanbieders echt niet tot die prijs konden komen. Wij hebben ons hotel nu dus via een reisbureau geboekt. Vlucht hadden we al eerder zelf geregeld. Wanneer willen jullie gaan? Ook voor het regelen van een safari is het de moeite waard verschillende lokale aanbieders te mailen en een offerte op te vragen want er zijn grote prijsverschillen. Succes!
Groetjes, Lian