In mei ga ik samen met mijn vriendin naar Peru en Bolivia.
We zijn op zoek naar een goed hotel in Cusco, maar zien momenteel door de bomen het bos niet meer (zo’n groot aanbod!).
Op dit forum zag ik al eens Ninos hotel voorbij komen, lijkt inderdaad een goede optie.
Hebben jullie goede ervaringen in andere hotels? We zoeken in prijscategorie per kamer tm 60 euro per nacht.
Tips voor hotels in de overige bekende plaatsen (zowel Peru als Bolivia) zijn uiteraard ook welkom!
Als je door de bomen het bos niet meer ziet, dan zou juist hotel Niños in Cusco een goede keus kunnen zijn, gezien de sociale achtergrond van dit bedrijf. In de jaren 90 begonnen door Jolanda van den Berg, die zich het lot van de vele straatkinderen in Cusco aantrok. Niño = kind.
Hotel Niños is inderdaad zeer degelijk en bekend, ook qua ligging goed, op 10 minuutjes wandelen van de Plaza de Armas!
Andere hotels waar wij goede ervaringen mee hebben zijn: Mama Simona, Hitchhikers Hotel, Awki’s Dream.
Als jullie nog advies wensen in verband met jullie reis, aarzel niet om ons een mailtje te sturen!