Hotels In Le Kef, Jendouba En .......

Hallo,

Binnenkort vertrekken mijn man en ik weer met de auto naar Tunesie.

Deze keer willen we met name het noord westen van Tunesie bezoeken.

De hotels in deze regio zijn op één hand te tellen en stellen ook vaak niet veel voor.

Daarom nu mijn vraag: Wie kent persoonlijk hotels in de plaatsen:
Le Kef, Jendouba, , Teboursouk, Siliana en Gaafour ???

Op Internet kan ik niet heel erg veel vinden over hotels in deze plaatsen.

Wie kan mij helpen ?

Alvast bedankt !

Groetjes,
Pittie

Hoi Pittie, Heb je al gekeken op www.cap-tunisie.com ? Daar kun je per stad de hotels zoeken. Ik ken in die steden verder zelf geen hotels.
Groetjes Bibi

Hoi Bibi,

Bedankt voor je reactie.

Deze site kende ik al.
Ik heb ook informatie gevonden op
http://www.i-cias.com/tunisia

Helaas is er verder vrij weinig te vinden over de hotels in deze streek.

Ik heb ook van het Tunesisch Verkeersbureau http://www.ontdektunesie.nl de Almanak van 2004 ontvangen, waar wat namen van hotels in staan vermeld.

Ondertussen heb ik een homepage van Hotel Les Pins in Le Kef gevonden: http://www.hotel-lespins.com

Groetjes en bedankt !
Pittie

Hallo
Het is een goed idee om naar het noord westen van tunesie te trekken vooral in de lente…het is daar ongelooflijk mooi …en over de hotels in het gebied varieeren ze van luxe hotels in tabarka zoals RIU MEHARI,ROBINSON…tot eenvoudige hotels zoals;THUGGA in Teboursouk(NIEUW DOUGGA) …inJendouba heb je het beste hotel(trouwens zeer eenvoudig) SIMITHU…IN LE KEF ik alleen 1 hotel twee sterren aardig mooie kamers ,zeer rustig, 500meter ver van het c
centrum.
Succes met je reis naar het noord westen van Tunesie.

Hallo,

Onderstaande (Duitse) informatie heb ik per e-mail ontvangen !

Misschien zijn er mensen die hier net als ik iets aan hebben !

Groetjes,
Pittie

Jendouba
** Atlas, rue du 1er Juin (neben dem Bahnhof), Tel. 78 633 217, Fax 633 113. Die zwei Sterne sind nicht gerechtfertigt, Zimmer nicht sehr gemütlich, laut, mit Dusche. Günstig ist aber die zentrale Lage. Alkoholverkauf ist gegenüber, der Supermarkt um die Ecke, vor der nahen Polizeistation parkt das Auto sicher mit allem Gepäck. Banken und Markthalle in der Nähe. DZ 18 D.
** Simitthus, Bd. 9 Avril (Straße nach El Kef bei der Louage-Station), Tel. 78 634 043, Fax 632 595. Gleicher Besitzer, aber neueres Haus. DZ 26 D.

Teboursouk
** Thugga, Tel. 78 466 647, Fax 78 466 721. Im Tal abseits der Umgehungsstraße in einem Olivenhain, mit Pool, empfehlenswert.

Siliana
** Zama, Rte de Gaafour (nördlicher Ortsausgang), Tel. 78 871 121, Fax 78 870 751. Ordentlich, beliebt zur Wildschweinjagd, Bar, Restaurant. Zimmer mit Bad, DZ 44 TND.

El Kef
** Les Pins, Av. de l’environnement, Tel. 78 204 021, Fax 78 202 411.

• Les Remparts, Tel./Fax 202 100.
    Sicca Veneria, Av. H.B., Tel./Fax 202 389. Das ist leider völlig heruntergekommen. DZ 20 TND.
    Résidence Venus, Rue Oued Smida (gut ausgeschildert Nähe Zentrum, erreichbar über den Durchgang hinter dem weißen Minarett), Tel. 78 204 695, Fax 78 224 695. Die Familienpension ist die beste Adresse der Stadt, sauber, schöne Zimmer mit Bad, ruhig. DZ ab 24 TND. Parkplatz.
    La Source, Place de la Source, Tel. 78 224 397. Recht hübsch und preiswert, zentral, netter Empfang. Zimmer mit Dusche (kalt), WC außerhalb, DZ 7 TND. Etwas Besonderes ist das Zimmer 9, der Salon des ehemaligen Patrizierhauses hat eine stuckverzierte Decke und fayencengeschmückte Wände. Es kostet 14 TND und hat 4 Betten.
    Bou Makhlouf. 45 hübsche Zimmer mit Wasser, warme Duschen außerhalb. Pkw-Zufahrt von Kasbah möglich…

Parken ist kein Problem, wenn keine Angaben hier vorhanden, dann ist das Auto meist dennoch sicher vor der Tür aufgehoben, das ist eine sehr ruhige und sichere Gegend.

Hallo,

In Le Kef is er een nieuw 3* hotel bijgekomen

Hotel LEKLIL , het ligt direct bij binnenkomst van Le Kef, mooi op een heuvel gelegen.
Het hotel beschikt over 18 kamers, die netjes zijn ingericht en hebben een badkamer met douche en bad.

Informeer wel even of ze warm water hebben !!!

Toe wij er logeerden was dat namelijk niet het geval !!!

De prijs van een 2 persoonkamer bedraagt TD 50 o.b.v logies met ontbijt. Voor TD 10 toeslag p.p heb je half persion, maar voor dat geld kun je er ook a la carte eten.

Dit is het adres van hun Internet-side, die nog niet helemaal af is !

http://www.hotel-leklil.planet.tn/index.htm

Groetjes,
Pittie