Het Royal Benja Hotel is ideaal gelegen in een zijstraat (soi) van Sukhumvit Road, op loopafstand van restaurants en de skytrain.
Het hotel heeft zeer ruime kamers voorzien van alle gemakken zoals airconditioning, satelliet-televisie, telefoon en minibar. Tevens beschikken de kamers over een ruime badkamer.
**Een heel fijn nog geen jaar oud Airporthotel met schone kamers, AC,TV,minibar op ca 10 min rijden van de luchthaven.
Op 10 min lopen van het hotel is een net geopend kleiner winkelcentrum met diverse restaurants.
Zij bieden een one way gratis transport naar of van de luchthaven maar een taxi kost ca 150 bath, zeer vriendelijke receptie.
Ideaal als je nog een paar uur voor je nachtvlucht wilt slapen.
**Prijsniveau.
**Ca €27-€30 per kamer per nacht geboekt via agoda.com
Zeer net hotel, geen eetgelegenheden maar wel direct aan Srambruti Road (naast Keao San Road) voor eenpersoonskamer va 950 baht (ca 20 euro) en twee persoonskamer voor 1150 baht (ca 23 euro) 24 uurs bewaking voor de deur, airco, douchecabine, ramen die open kunnen m.b.v. muskietenrooster en kluis op kamer met eigen code in te geven, ventilator, tv, zwembad op dak, 24 uur betaald internet (geloof 40 baht per uur, 80 eurocent).
Wel ff van tevoren reserveren, zit nogal vaak vol is mijn ervaring!
Het Queen’s Garden Resort is een eenvoudig hotel, maar ideaal voor mensen die op doorreis zijn en dichtbij luchthaven Suvarnabhumi willen verblijven. Vanaf de luchthaven is het ongeveer 10 minuten rijden naar het hotel.
Alle kamers zijn niet-roken en beschikken over WiFi-internet (voor een klein bedrag). Transfers van/naar luchthaven zijn via het hotel te regelen.
Vliegtuigliefhebbers (zoals ik) komen hier zeker aan hun trekken, want om de paar minuten komt er een landend vliegtuig laag over. 's Nachts heb ik me hier echter helemaal niet aan gestoord. Volgende keer als ik weer op doorreis ben, overnacht ik zeker weer in dit hotel. Aanrader !
In de omgeving bevinden zich een aantal restaurantjes, maar ook bij het hotel kan gegeten of iets gedronken worden op het terras.
Tevens massage mogelijk, niet vervelend na een lange vlucht.
**Prijsniveau: **
Zie website hotel of kijk op een van de vele hotelboekings-websites.
Four Sons Place:
5 Trok Mayom,Jakapong rd,Chanasongkram,Pranakorn:Bangkok.
Tel:0066(02)282-1599
Fax:0066(02)629-3449 E-mail:fsp@fs-hotel.com
Website: www.fs-hotel.com
Faciliteiten:Kamers met kabel tv,warm en koud water en telefoon!
Prijzen overnachting:vanaf 450/500/550/650 bath