HotelQuickly verloting op Wereldwijzer

Beste wereldwijzer team,

Ik ontving vanmorgen de wereldwijzer nieuwsbrief weer in mijn inbox, en mijn oog viel op de verschillende verlotingen en kortingen die jullie bieden.

Ik werk voor HotelQuickly in Bangkok, een last-minute hotel boekings app in Azië, Nieuw Zeeland en Australië. Binnenkort lanceren we de nieuwe versie van onze app, en het lijkt me interessant om dit ook te delen met Wereldwijzer leden die van plan zijn naar Azië en Australië te reizen. Daarom wil ik jullie graag een 50 USD voucher bieden om te verloten aan één van de Wereldwijzer leden; daarnaast kan ik 15 USD bieden voor de leden die de prijs niet winnen.

Wij bieden een ruim assortiment aan hotels in onze app, varierend van budgetopties tot echte ‘flashpacker’ resorts in *onder andere *Thailand, Cambodja en de Filippijnen. Met een 15 USD voucher zijn sommige van onze hotels al voor zo’n 5 dollar te boeken (ideaal voor budgetreizigers, dus).

Graag hoor ik van jullie, wellicht hebben jullie een ander idee om samen te werken (zat ook te denken aan een informatieve post - “Op de bonnefooi reizen in Azië”).

Fijn weekend,
Chris Schalkx - Social Media Manager at HotelQuickly

Hoi, any update?