Gratis hotelovernachting(en) in Azië

Hoi,

Ik ben momenteel aan het backpacken door Azië (3e keer nu, raak niet uitgekeken!) en kwam via facebook op een handige app terecht, hotelquickly heet het. Je kan er hotels mee boeken door heel Azië. Ze maken veel gebruik van coupon codes, waarmee je zo een gratis hotelovernachting bij elkaar gespaart hebt. Zeker met de prijzen die toch al redelijk laag zijn in Thailand en Combodja ed…

Heb afgelopen week gratis in Bangkok geslapen, prima hotel en altijd beter dan een dormroom :slight_smile: Deze codes heb ik gebruikt:

CSCHA = $15
HQAWARDS = $5.
7HEAVENHOTEL = $25
SNYBPB = $11
SHOFF = $10
SURVYAY = 5% korting
USANDUS = $26 Credit

Ik weet niet hoe lang de codes bruikbaar zijn. App is te downloaden op http://hotelquickly.com/app

Voor een dorm in Azië moet je toch al hard zoeken…

Leuk zo’n app, maar als je zelf goedkope kamers zoekt (zonder luxe) en een beetje kan afdingen ben je aan de deur waarschijnlijk minder kwijt. Voor niks gaat de zon op, en bedrijven kunnen alleen korting geven als je daarvoor teveel betaalt.

Ben ik met je eens, Jenny. Vond het zelf wel fijn om tussen al die weken in dorms weer in een ‘normaal’ hotel te slapen - een beetje luxe is toch wel fijn af en toe :wink:

Hallo C,

Prima tip. bedankt hiervoor.
Misschien dat door jouw ervaringen ook andere reizigers hiermee hun voordeel mee kunnen doen.

gr.
Ton.