Hotel Zahra

Hallo allemaal,

April 2005 wil ik met mijn kindje van twee naar hotel Zahra of Narjess, ze horen bij hetzelfde hotel maar wat is het verschil tussen de twee, weet iemand dat?
Verder kan ik alleen maar reacties vinden uit 2003, kan iemand mij meer vertellen over recentere ervaringen?

Alvast bedankt!

Een wat zenuwachtige moeder op de drempel van een eerste reis met de kleine

Hallo Zwaan,

Beide hotels behoren tot de Franse Marmara groep. Volgens mij zit er ook geen verschil tussen beide. dat was een paar jaar terug wel het geval, toen bestond het complex Dar Djerba uit 2, 3 en 4*. Tegenwoordig is dat dus gewoon een club geworden. Dat je geen reacties van de afgelopen tijd vindt klopt wel, er zijn niet veel Nederlanders of Vlamingen die dit nog boeken. De meeste kiezen nu voor een ander hotel omdat men het niet prettig vindt om tussen alleen Franstalige mensen te zitten. Ik ben zelf een paar jaar geleden in Zhara geweest, dat was toen 2 sterren, het was eenvoudig en netjes. Het is een groot complex, wat dus eigenlijk bestaat uit een aantal hotels die aan elkaar geschakeld zijn, een soort van dorp dus. Met wat eettentjes en winkeltjes, enz. Het strand is mooi, maar dat is overal op Djerba het geval. Ik weet niet of je lkeuze al vast staat of dat je nog moet boeken. Er zijn heel veel hotels op Djerba van 3 tot 5*. Dus als je het ook niet prettig vind om tussen veel Franstaligen te zitten dan kun je misschien beter voor iets anders kiezen.

Groetjes,
Marianna

Hoi Zwaan,

Marianna heeft je al antwoord op je vraag gegeven, maar HIER kun je nog wat meer informatie en foto’s over het hotel vinden.

Groetjes,
Pittie

Beste Zwaan
Zou ik je persoonlijk niet aanraden. Ben destijds in Narjess geweest. Welgeteld 1 dag (!) en ben dan naar een ander hotel gegaan. Vuil, smerig, lawaai van de bar/disco, eten zag er niet uit (en smaakte ook totaal niet)…
Nooit meer het toenmalige “Dar” complex.
Heel goede keus en schappelijke prijs : Kartagho !!
Hopelijk ben je er iets mee.
Groeten,
Yves