Hallo,
Kent iemand het Hotel Sunscape Puerto Aventuras of is er geweest.
Wat vind je van het hotel en bij welke touroperators kan je dit hotel boeken.
En mijn andere vraag is:
Weet iemand of je vanuit Playa Del Carmen/Puerto Aventuras een excursie kan boeken naar palenque eventueel met èèn overnachting (dus max 2 dagen)want ik denk dat het in 1 dag niet te doen zal zijn.Meestal lees je dat palenque in een excursie verwerkt zit van meerdere dagen en dat is onze bedoeling eigenlijk niet.
Wij (mijn man en ik)zijn al plannen aan het maken voor eind 2007(ja ik weet dat is vroeg maar wel leuk)Dit jaar december gaan we naar de Dominicaanse Republiek Bayahibe hotel Sunscape Casa Del Mar lekker relaxen en snorkelen enz enz…
Alvast bedankt voor de reacties ![]()
groetjes Franse en Matty
Playa del Carmen - Palenque is wel een afstandje. Waarom gaan jullie niet op eigen gelegenheid met de bus ( ADO ) bijvoorbeeld. Is goedkoop en makkelijk te doen. Voor palenque zelf heb je wel echt een dag nodig en een aanrader is om vooral vroeg daar te zijn ivm de warme hitte in de middag. Excursies verder naar Palenque vanuit Playa weet ik verder zo niet. Excursies zijn in verhouding vaak wel vele malen duurder dan op eigen gelegenheid. Een eventuele aanrader is EL PANCHAN voor een overnachting in Palenque. Dit ligt op loopafstand van de beroemde maya opgravingen/ tempels…
Suerte met de planning !!!
Hoi,
ADO is een ontzettend goed alternatief! Je loopt gewoon het busstation binnen in playa en boekt een trip naar Palenque. Is wel een eind rijden, optie is dan een nachtbus. Wij hebben er geloof ik bijna 12 uur over gedaan. Maar palenque is erg mooi, maar wel warm…Hotels genoeg! Erg makkelijk te boeken als je gewoon binnenloopt.
Excursies om te boeken in Playa zijn erg prijzig!
Succes
Gr. Sanne