Hotel op schiphol

Hallo allemaal,

Weet iemand ook een hotel OP schiphol, waar je geen creditkaart voor nodig hebt. Waarschijnlijk kom ik 's avonds met de trein aan en vlieg ik 's morgens om 7 uur. Dus om het liefst op loopafstand om taxi kosten te besparen.

Ik vind wel een aantal hotels, maar die moeten allemaal per creditkaart gereserveerd worden. Is er ook een hotel dat je met I-deal kunt betalen??? eventueel via een boekingssite?

:slapen:

Bij Hotel Schiphol A4 kun je wel met pin betalen heb ik gelezen, maar of je ook een reservering met iDeal kan maken… Ik weet het niet, ik zou het even checken. Of heb je dit hotel al bekeken?

Hoi Mart 81.

Wij hebben in het Mercure hotel op Schiphol-terminal verbleven en dat als zeer prettig ervaren. Inderdaad, zo te zien moet je zelfs via boekingssites een CC hebben, maar ik zou zeggen, waarom bel je het hotel niet even om te vragen of het ook op een andere manier kan.

Hopenlijk lukt het. Succes. ( wij hadden via hotels.nl geboekt en in het hotel zelf betaalt via CC.)

Heb je hier al gekeken of er een hotel tussen zit?

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden!

Ik ben er nu achter dat er een paar hotels zijn die kamers aanbieden die je zonder crecitcard kunt reserveren . Die kamers zijn dan een paar euro duurder maar ook tot één of twee dagen van te voren te annuleren. Nadeel is dat je voor 18.00u binnen moet zijn anders vervalt je reservering.

Het citizenM en Etap / ibis budget hebben dit, waarvan het citizenM op loopafstand en het Etap/ibis met een gratis shuttle bus vanaf 5.07 's morgens.