Heeft iemand een idee waar je het beste/goedkoopste kunt overnachten als je om 6 uur smorgens op Schiphol moet zijn?
Ik zal wel met de trein richting schiphol moeten en de volgende ochtend met het ov naar schiphol zelf. heeft iemand een idee?
Heeft iemand een idee waar je het beste/goedkoopste kunt overnachten als je om 6 uur smorgens op Schiphol moet zijn?
Ik zal wel met de trein richting schiphol moeten en de volgende ochtend met het ov naar schiphol zelf. heeft iemand een idee?
Je hoeft niet met het ov naar Schiphol zelf, er zijn meerdere hotels OP Schiphol! Ik heb zelf laatst overnacht in CitizenM en vond het erg leuk (tien minuten lopen naar de incheckbalies). Het is betaalbaar, en het hotel is trendy ingericht en voorzien van allerlei gadgets. De kamers zijn vrij klein, maar ik vond dat voor 1 nachtje geen enkel bezwaar.
Tip: probeer een goedkope kamer via priceline te krijgen. Misschien een optie???
Als de hotels op Schiphol te duur uitvallen, kun je ook Hoofddorp proberen.
Veel hotels daar hebben ook een pendelservice naar Schiphol, ook 's morgens vroeg, dus over ov hoef je je ook geen zorgen te maken dan.
Mocht je kiezen voor een hotel in de buurt, die aanzienlijk goedkoper zijn dan bij Schiphol, houd er dan wel rekening mee, dat de bundelbussen s,nachts niet rijden, maar je wel via de receptie een taxi kunt bestellen. Wij zelf hebben hele goede ervaring met vd Valk hotel nabij Schiphol. Goed en betaalbaar hotel en men verzorgd de taxi s’nachts op verzoek. ( wel zelf betalen )
Indien men met het OV naar Schiphol komt, staan daar weer bussen die je naar het hotel brengen en indien uw vertrek het toelaat qua tijdstip van vertrek, ook weer naar het vliegveld brengen. Bij de meeste hotels nabij Schiphol staat het duidelijk in de beschrijving tot hoelaat ze rijden en s’morgens weer beginnen met pendelen.
Vorig jaar hebben we een nog betere lokatie gevonden, namelijk het Mecure hotel op Schiphol zelf. Voor €95 per nacht per 2 pers. kamer, kun je daar een nacht voor vertrek logeren en je zit niet met, hoe kom ik op Schiphol, want je bent er al. Ik vond dat tot nu toe de juiste keuze en denk het dit jaar weer zo te doen. Wel op tijd reserveren, want ze hebben maar 33 kamers.
Sorry…bundelbussen, moet natuurlijk… pendelbussen zijn. Oeps!!
Nu ik ben fan van Eva air,vroeger kwamen die s’morgens aan in schiphol,maar hun schema is gewijzigd en komt de vlucht om 20:pm aan.
.Als ik de douane en de bagage in mijn hand heb,is het al één uur later,maw:trein gemist naar Belgie.
Dan komt pas de problemen waar ga ik overnachten? ken echt mijne weg niet in schiphol of hoofddorp!
Vind de prijs van 95euro wel erg duur,zijn er geen andere goedkopere hotels beschikbaar om te overnachten rond de regio schiphol?
Of kan men beter de trein nemen naar Amsterdam Centraal?Wie weet daar ook een goedkoop hotel aan het station?
groetjes
georgessiam.
Ik ben bang dat er geen goedkope hotels in de nabije omgeving van Amsterdam centraal/centrium of het vliegveld zijn, dat zijn net plaatsen waar de wat duurdere hotels staan vanwege de ligging.
Ik heb wel hotels gezien vanaf zo’n 30 euro pppn:
Ligt buiten het centrum en daardoor iets goedkoper, maar echt goedkopere opties in Amsterdam kon ik 1 2 3 niet snel vinden, of je moet echt buiten Amsterdam gaan kijken bv in:
Hoofddorp
Katwoude
Volendam
Wormer
Dan zit je wel weer een stukje van Amsterdam af tussen de 12 en ong 22KM afhankelijk van de plaats die je kiest maar de hotels kunnen daar wel goedkoper zijn:
Succes iig!
Edit:
Helemaal vergeten wat ook werd aan gegeven het van der valk hotel Amsterdam is idd een goede optie denk ik:
http://www.hotelspecials.nl/hotels/van_der_valk_hotel_amsterdam_airport.html
Kwa prijs valt dit wel mee denk ik.
Vanuit Schiphol wil je niet terug naar A’dam, te ver om. Kun je net zo goed iets zoeken rondom Den Haag CS, HS of Leiden CS, dan kun je de volgende dag direct of met 1 overstap weer op de internationale trein stappen en heb je al iets van de reisduur af kunnen halen.
/edit: Eden Hotel naast Den Haag CS begint op 55 euro per kamer.
Dit is voor Mart81 echter een minder geslaagd idee, die kan beter rondom Schiphol blijven.
Neem de trein naar Utrecht, voor jou heb ik wel een (gratis) kamer over.
Je kunt ook op HotelSpecials.nl kijken voor een park sleep fly arrangement, staan ook alle hotels op Schiphol tussen!
Heb al een keer gebruik gemaakt van het Van Der Valk hotel, in Schiphol. Niet goedkoop maar wel goed. Met pendelbus van en naar de terminals.
Yohani :wereld: