Hotel Ocean Bay - Cape Point/Bakau

Wie is er al eens in bovengenoemd hotel geweest en hoe zijn uw ervaringen?
Wij zijn voor de tweede maal overgeboekt naar dit hotel vanwege renovaties in de eerder geboekte hotels. Vertrekdatum 27 mei 2011. We blijven 1 maand.
Het is voor ons 12 jaar geleden dat wij Gambia aandeden.
Tips en ervaringen zijn van harte welkom. (restaurantjes, geld wisselen etc.).

Hallo en welkom op het Gambia forum :dag:

Ken Ocean Bay niet persoonlijk, maar de ervaringen van eerdere gasten zijn goed zo te zien! Zal dus vast een fijne vakantie worden.
Geld wisselen kunnen jullie in een wisselkantoortje buiten het hotel. De koers is super op dit moment, 38/39 dalasi op een euro.
Buiten jullie hotel zijn de nodige restaurantjes te vinden, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Pak je een taxi naar de Senegambia strip, dan vind ik zelf Paradiso een absolute aanrader. Een Italiaan met heerlijke pizza’s en pasta’s. Altijd druk ook, maar jullie gaan al laat in het seizoen dus zal het met de drukte wel meevallen. Het ‘Off-season’ is inmiddels al begonnen in Gambia…
Bij Bini’s, net buiten de strip, kan je ook lekker eten. Wel duurder, maar leuk is dat je daar ook gratis Wifi hebt. En de tent is van Nederlandse eigenaren.

Zoeken jullie op voorhand trouwens een goede en betrouwbare gids?
Mail me dan even privé en ik heb een hele goede voor jullie: [EMAIL=“3Rwin336@gmail.com”]3Rwin336@gmail.com

Groetjes,
Erwin

1 like

Hallo Erwin,

Heel hartelijk dank voor je reaktie.
Ik heb je een mail gestuurd.
Wacht wederom je reaktie af.

groetjes, >>>

betty