Wij willen in augustus van 19-8 t/m 22-08-2017 een hotel boeken, maar de meeste hotels geven dat ze vol zitten. Is er iets speciaals in Nagasaki aan de hand?
Weet iemand nog een goed hotel in Nagasaki?
Boerman
Wij willen in augustus van 19-8 t/m 22-08-2017 een hotel boeken, maar de meeste hotels geven dat ze vol zitten. Is er iets speciaals in Nagasaki aan de hand?
Weet iemand nog een goed hotel in Nagasaki?
Boerman
Ik vermoed eerder dat je te vroeg bent: de meeste hotels in Japan accepteren pas boekingen 6 of zelfs maar 3 maanden vooraf. Voor zover mij bekend is er op dat moment ook geen groot evenement gaande, al is het vaak lastig om dat zo lang van te voren uit te vinden. Hét grote festival van Nagasaki is echter pas in oktober, Nagasaki Kunchi.
De beide keren dat ik in Nagasaki ben geweest verbleef ik in Toyoko Inn Nagasaki Ekimae, op een paar minute lopen van het station en met een tramhalte recht voor de deur. Geen hotel met tierelantijnen, maar zoals alle Toyoko Inn’s gewoon praktisch, degelijk, schoon en vrij goedkoop.
Bedankt voor je reactie. Wij vonden het al opmerkelijk. In andere plaatsen was er namelijk wel voldoende aanbod van hotelkamers, maar in Nagasaki niet.