Hotel Mercure Cuatro Palmas, Varadero

Hallo,

Eind oktober willen we naar dit hotel gaan voor 16 dagen.
Nu heb ik nog een aantal vragen.

De hotelkamers bevinden zich in 3 verschillende gebouwen heb ik gelezen: het hoofdgebouw, het koloniale gebouw en las palmas. Omdat ik veel verschillende beoordelingen over de kamers heb gelezen, wil ik graag weten of iemand ervaring heeft met dit hotel en in welk gebouw je het beste een kamer kunt hebben.

Iemand nog tips voor sites waar je goedkoop je vakantie kunt boeken? Ik heb natuurlijk al veel sites en prijzen met elkaar vergeleken, maar misschien heeft iemand nog een site die ik niet ken?

Wij gaan 16 dagen in Varadero verblijven en willen vanuit daar dagjes weg gaan. Wat ik heb gelezen is dat je goed op eigen houtje kunt reizen in Cuba, klopt dit? Of is het toch beter een auto te huren?

We willen sowieso naar Havana en Trinidad, maar heeft iemand nog andere tips waar we zeker naartoe moeten gaan? We willen ook graag een ‘jungle-tocht’ maken (natuur, dieren, snorkelen) voor zover dit mogelijk is. Iemand tips?

Nog een vraagje over het betaalmiddel in Cuba. Klopt het dat je je pinpas niet kunt gebruiken in Cuba? Ik lees allemaal verschillende berichten; hoe zit het nou echt?

Kortom: ik weet nog vrij weinig dus alle tips zijn welkom! Alvast bedankt!

Kan niemand mij helpen met de vragen die ik heb gesteld?

Beste, van het hotel weet ik niks, ik heb vorig jaar in de Barlovento geweest en ga op 10/10/2010 terug, betreft de uitstappen op deze link vindt u meer http://www.cuba.nl/Varadero/varadero_excursie.html ik heb de helikoptervlucht naar Trinidad en de catamaran tocht met een zwempartij bij de dolfijnen, beide zijn een aanrader.
Google Earth is de ideale verkenner voor de ligging van het hotel en foto’s van de omgeving.
Danny