Hotel Koh Samui of Koh Phiphi

Hoi,

Ik ga van 16-01 t/m 10-02 naar Thailand.
Ik ben van plan om eind januari ongeveer 7 dagen naar Koh Samui of naar Koh Phiphi te gaan, een luxe probleem :).

Wie weet daar een mooi en goed hotel, het hoeft niet ultra luxe, maar er moeten ook geen kakkerlakken rondlopen, een gulden middenweg.
Alvast bedankt.

Op Koh Phi Phi …Casita prachtig resortje op palen, lijkt op een oud vissersdorpje!
Op Koh Samui The Florist resort in het rustige noorden van het eiland, werkelijk schitterd gelegen aan het strand met een zwembad en heerlijk eten, sávonds eten op het strand met verse vis!

Bedankt

Nu voor Koh Samui weet ik nog een leuk adresje waar je aan je trekken komt Martijn,namelijk Al’s Hut.
Al s Hut ligt aan het strand in Ko Samui, dicht bij Grote Boeddha en Vissersdorp. Bezienswaardigheden in de buurt zijn Grandfather Rock en Bo Phut Beach.Het resort is ongeveer 2 km verwijderd van het vliegveld!
adres van het resort is:159/86 Moo 2 Bophut!!
Voor een mooie resort aan Koh Phi Phi moet ik je het antwoord schuldig blijven,ben er vroeger wel eens een keer geweest,maar ik kan me niet meer herineren waar ik toen verbleef!
groetjes:georges.

Top, bedankt

Hou er rekening mee dat het twee compleet verschilende eilanden zijn. Samui is redelijk groot met van alles te doen, Phi Phi is een backpacker party eiland met ook mooie natuur.