Hotel in Bali gezocht

Hallo,

Als je goed heb gelezen ben ik al voorzien ik ben er zelfs niet eens meer ik ben nu in Sydney Australie vind ik persoonlijk veeel leuker dan Bali.

gr van Moira

Wat dacht je van TAMUKAMI in Sanur?
Mooi (klein) hotel met zwembad en prachtige kamers

Hoi,
heb zelf zeer goede ervaringen met Respati in Sanur. Direct aan het strand en ze hebben zowel nieuwbouw ( geen ervaring mee ) als leuke bungalow/tuinkamers. deze hadden wij en die is prima bevallen. Ruime kamer en badkamer, tv, elke dag vers water op de kamer, minibar en koelkastje en tuintje plus terrasmeubilair. Het ontbijt is niet super maar voldoende en je kunt alles krijgen wat je wenst. De kamers zijn keurig schoon, het personeel zeer vriendelijk en nogmaals; je loopt zo het stran op. Handdoekenservice en ligbedden op het strand; allemaal aanwezig en prima in orde. OP loopafstand zijn winkeltjes en het grotere winkelcentrum. En op het strand zijn allemaal prima eettentjes. Kortom ; een echte aanrader. Wij gaan komende zomer weer 4 weken terug en verheugen ons er nu al op. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Kijk ook even op hun eigen website of op beoordelingen van anderen via google; Respati, Sanur !! Succes ermee.

hallo,
wij gaan in april naar hotel PURI SANTRIAN in Sanur.
Kijk eens op www.reiswijzer.nl
daar kun je van de meeste hotels reviews lezen.
PURI SANTRIAN heeft zeer goede recenties !

Je bedoelt zeker www.vakantiereiswijzer.nl

hai,

ja, sorry voor de vergissing !

Hallo ,
Wij gaan 4 mei voor de tweede keer naar puri santrian,een geweldig mooi hotel. ook zijn we een paar keer naar griya santrian geweest,dit hotel is wat kleiner,maar ook heel mooi.
groetjes sredneb.

Iedereen bezoekt ook Ubud want dat is het culturele hart van Bali en de atmosfeer is hier vredig en mystiek. Toch een levendig centrum met een verscheidenheid aan restaurants , galeries, musea en temples voor balinese dans voorstellingen en de dagelijkse ceremonies en rituelen.
Het Apenbos met een prachtige tempel en tamme apen. 400 meter van het apenbos ligt hotel Villa Sonia te schitteren met een heerlijk bronwater zwembad. Zeer luxe kamers en warme vriendelijke staff. Alle gasten komen na een eerste bezoek terug omdat de famlieachtige sfeer in het resort hart verwarmend is daarnaast wordt je nog gratis opgehaald van het vliegveld of hotel in Kuta of Sanur wanner men langer dan 5 nachten verblijft. De prijs is laag voor de service en kwaliteit. Dezelfde luxe villa kamers kosten in Jimbaran en Kuta 200 dollar per nacht. U betaalt bij Villa Sonia 55 euro voor een standard villa en 65 euro voor een luxe garden villa. Kijk: www.villasonia.nl of kijk voor meer hotels op Bali www.gotobali.nl

[EMAIL=“emilesvv@hotmail.com”]emilesvv@hotmail.com