Heeft iemand aan- of afraders voor een hotel in Holguin? Maakt niet uit als het ‘iets’ duurder is dan een standaard-hotelkamer…
We lazen over hotel Mirador de Mayabe; is deze bijvoorbeeld oké of niet?
Alvast dank!
Heeft iemand aan- of afraders voor een hotel in Holguin? Maakt niet uit als het ‘iets’ duurder is dan een standaard-hotelkamer…
We lazen over hotel Mirador de Mayabe; is deze bijvoorbeeld oké of niet?
Alvast dank!
Hoi Anacondor,
Ik heb nog nooit in Holguin overnacht. Persoonlijk zou ik op de website van Cuba-Junky kijken, die heeft een hele lijst met hotels vermeld staan, ook in Holguin/Guardalavaca (wat dichtbij is).
Succes!
Liefs,
Carolina
Ikzelf vind het een mooi hotel: Mirador de Mayabe. Ik heb er echter niet overnacht, maar alleen gegeten. Vanaf die plek kon je de hele stad overzien en dat was erg mooi en romantisch. Het hotel zelf zag er ook mooi uit voor zover je dat kan beoordelen als je er niet overnacht.
Ik heb er wel overnacht, net als trouwens in hotel Pernik en Motel el Bosque.
Alle 3 zijn ok, het incl ontbijt van Pernik is goed:nod: van Bosque slecht:thumbsdown: en van la Mirador was het zonder ontbijt dus heb ik er niet ontbeten.
Locatie ten opzichte van centrum is het best voor Pernik en Bosque echter het mooist is zonder twijfel Mirador maar wel 10km uit de stad.
Bij alle 3 kun je de pech hebben van luitruchtige Cubanen bij het zwembad, maar meestal valt dat wel mee.
In Pernik voegt een extra luxe kamer weinig toe, in Bosque is de suite 2x een gewone kamer en indien zonder kinderen ook niet de moeite waard, in Mirador krijg je er dan een balcon bij en dat is daar wel leuk maar voor mij toch niet het meerdere geld waard.
![]()