Hallo,
Ik ga eind augustus/begin september naar gilli Trawangan, nu heb ik gehoord dat het verstandiger is om van te voren daar je hotel te boeken, hebben jullie misschien nog een leuke tip voor een leuk (schoon) hotel?
Gr, Marieke
Hallo,
Wat is je budget want dat geef je niet aan ik heb zelf in dit hotel gezeten http://www.scallywagsresort.com/index.html
Bedankt!
Budget rond 50 euro per 2 persoonskamer per nacht. Heb je dan een ok hotel of is dat nog erg laag?? Ik heb geen idee wat de hoogste en laagste prijzen zijn maar daar tussen in.
Het hotel waar ik een url van heb gestuurd is 90 USD ++ daar komt dus nog 21 procent tax bij. Dan heb ik het over een viersterren hotel. Misschien heeft the Beachhouse wat voor je budget. Ik denk dat je voor die prijs een redelijke kamer krijgt maar geen echte luxe. Gili is vrij prijzig geworden althans Gili Trawangan dan. Daarnaast verblijf je ook nog in het hoogseizoen.
Voor onder de Euro 50,- kun je makkelijk bij de “buren” van The Beachhouse terecht, hotel “Tir Na Nog” (ja, het heeft een Ierse eigenaar). Meer info op: http://www.tirnanogbar.com/index.html
Hallo,
Hou wel rekening mee als je daar verblijft dat er wel veel gefeest word net als bij de Beach house mocht je daar niet van houden dan is mijn advies daar niet te verblijven. Op tripadvisor staan veel reviews van geluidsoverlast.
Fijn jullie tips!
Ik vind een feestje niet heel erg maar moet rond uurtje of 1 wel lekker kunnen slapen…
Budget van rond 70-80 euro per nacht, per kamer, kan ik daar wel wat beters voor krijgen??
Hallo,
Ik heb dus in Scallywags gezeten en die kost dus 90 USD plus 21 procent. Ik heb daar geweldig geslapen en ze hebben hun bungalows speciaal geluidsdicht gemaakt daarnaast kun je daar gewoon water uit de kraan drinken. Ze hebben een geweldig zwembad waar je heerlijk kunt relaxen. Verder hebben ze ook een restaurant op Gili Air waar je 1 dag naar toe kunt gaan en heerlijk kunt relaxen op het strand. Verder schijnt Villa Ombak ook wel de moeite waard te zijn. Je moet maar even mijn url bekijken en anders www.tripadvisor.com staan ook reviews van hotels op gili trawangan.