Welke locatie/hotel op Gili Trawangan

Hen gister geprobeerd een hotel te boeken op Gili Trawangan. Helaas kreeg ik de mededeling dat het betreffende hotel volgeboekt was. Het gaat om de 2e week van augustus, wat dus hoogseizoen is.

Ben nu op zoek naar een andere mogelijkheid een hotel te boeken. Maar een tip van iemand voor leuk hotel met goede prijs/kwaliteit is ook welkom.

Iemand die wat leuks weet op Gili Trawangan? Lieft direct aan het strand, zonder al te veel Nederlanders.

Alvast bedankt!

Het hotel zelf direct op het strand heb je op Gili Trawangan niet echt, wel liggen de meeste terrasjes van hotels aan het strand.

Ikzelf heb wel goede ervaringen met Dreamdivers, een hotel/duikschool in Duitse handen.

Hallo,

Ik heb zelf in Scallywags gezeten echt helemaal super ik weet niet of het in je budget past natuurlijk. Hier de website http://www.scallywagsresort.com/index.html
Ik heb daar 1 week gezeten en vond het daar heerlijk het bed is helemaal geweldig en alles is nog vrij nieuw. Daarnaast is het eten echt ook ontzettend goed.

Goodheart bungalow’s!

Als je aankomt in het haventje gelijk naar rechts daar staan een paar leuke
houten bungalows zo goed als aan het strand. Wij betaalde in 2008 400.000
rup p.k.p.n en daar kon verder niks meer vanaf!

Waren wel hele leuke huisjes.

Bedankt voor je reactie.

Heb gemaild met dreamdivers en ik kan daar alleen verblijven als ik ga duiken, wat niet de bedoeling is.

Heb je nog andere suggesties?

Nee, sorry. Ik ken alleen de hele goedkope dingen (die zijn er genoeg!) en Dreamdivers.

wij slapen in www.balesampanbungalows.com begin augustus, iets naar t noorden en dus niet in de mega drukte. Wel op loopafstand.
Ik heb mijn zoektocht gedaan via: www.gili-paradise.com
succes!

Ik hou wel van goedkoop, en hoef niet per sé een heel luxe hotel. Dus laat maar horen!?

Dankjewel. Helaas is (bijna) alles van deze site al volgeboekt…

Ik kon vorig jaar ook niks boeken voor de maand augustus. Ben toen maar met bali hai naar Lembongan gegaan.

Merk ook dat het flink wat moeite kost om een leuk hotel te vinden op populaire plaatsen als de Gili’s en Kuta.

Dat terwijl we eigenlijk wilden gaan zonder accommodatie te boeken…

Geldt dit alleen voor augustus of is het in september ook nog zo druk? Ik ben van plan half september naar de Gili’s te gaan en wil niks (ver) van tevoren vastleggen. Geen luxe, wel schoon is prima.

hey Moira,

bedankt voor de goede tip, heb gereserveerd bij scallywags maar nu vragen ze een kopie van mn crediutcard en paspoort om de reservering te bevestigen. Lijkt me niet zo heel veilig om dat te doen. Heb jij dit ook gehad?

thanks,
Danielle

Lijkt me wel aantrekkelijk (gaan in juni/juli) maar prijzen kan ik nergens vinden…

Our cup of tea: Net erbuiten maar wel lopen. Nog meer van die tips, anyone?
.

Dat kun je ook via de fax doen is gewoon veilig. Moet je hun vragen om hun faxnummer.
Ik heb dat altijd gedaan op die manier en niet via de mail.

Wij hebben in de windies,windy’s bungalows gezeten. Prima kamer aan hnet strand aardige mensen.

Hoi Jose,

Ik lees dat je in ded windy’s bungalows hebt gezeten. Heb je daar ook een website van? Ik kan niks op internet vinden…