Hen gister geprobeerd een hotel te boeken op Gili Trawangan. Helaas kreeg ik de mededeling dat het betreffende hotel volgeboekt was. Het gaat om de 2e week van augustus, wat dus hoogseizoen is.
Ben nu op zoek naar een andere mogelijkheid een hotel te boeken. Maar een tip van iemand voor leuk hotel met goede prijs/kwaliteit is ook welkom.
Iemand die wat leuks weet op Gili Trawangan? Lieft direct aan het strand, zonder al te veel Nederlanders.
Ik heb zelf in Scallywags gezeten echt helemaal super ik weet niet of het in je budget past natuurlijk. Hier de website http://www.scallywagsresort.com/index.html
Ik heb daar 1 week gezeten en vond het daar heerlijk het bed is helemaal geweldig en alles is nog vrij nieuw. Daarnaast is het eten echt ook ontzettend goed.
Als je aankomt in het haventje gelijk naar rechts daar staan een paar leuke
houten bungalows zo goed als aan het strand. Wij betaalde in 2008 400.000
rup p.k.p.n en daar kon verder niks meer vanaf!
wij slapen in www.balesampanbungalows.com begin augustus, iets naar t noorden en dus niet in de mega drukte. Wel op loopafstand.
Ik heb mijn zoektocht gedaan via: www.gili-paradise.com
succes!
Geldt dit alleen voor augustus of is het in september ook nog zo druk? Ik ben van plan half september naar de Gili’s te gaan en wil niks (ver) van tevoren vastleggen. Geen luxe, wel schoon is prima.
bedankt voor de goede tip, heb gereserveerd bij scallywags maar nu vragen ze een kopie van mn crediutcard en paspoort om de reservering te bevestigen. Lijkt me niet zo heel veilig om dat te doen. Heb jij dit ook gehad?