Heej Hallo,
Zijn Er Al Mensen Teruggekomen Uit Verano? Kunnen jullie misschien wat meer vertellen? Is het hotel echt zo slecht?
Groetjes Ellen
Er is geloof ik niemand nog geweest… Ellen, wanneer ga je? Ik ga kom op 30 juni terug… misschien nog op tijd voor je om alles te laten weten!
Groetjes!
Heej,
Jah inderdaad er zal wel niemand nog geweest zijn, of ze reageren gewoon niet haha;) tuurlijk is 30 juni nog op tijd! ik hoop dat het positief is natuurlijk. Hele fijne vakantie.
Groetjes Ellen
Heej susanne,
hoe is je vakantie geweest? is het hotel meegevallen? kan je je reactie hier plaatsen. alvast bedankt
groetjes Ellen
Hallo Ellen,
Wij zijn 10 september terug gekomen van Verano.
Die week is ons erg tegen gevallen omdat we een 4 sterren hebben geboekt en het blijkt een 3 sterren te zijn.
Het is een erg simpel hotel.
Verder hebben we het lekker gehad was ons huwelijksreis.
Groetjes
Marion
hey kijk je moet het goed vertelen anders komt het niet goed als het 3 steren zijn kun je 1 ding doen .
zegen dat je 4 steren hotel wilt anders bel je de reisbureu en zeg je kwaad dat het niet goed is gedaan en dat je een andere hotel wilt anders ga je naar de recht bank
groetjes asik adam ![]()
Hoi,
Ik snap niet dat iedereen altijd zo zit te mekken over 3* of 4 *. In Turkije krijgt een hotel *** voor de faciliteiten die er zijn. Dus heeft een hotel een eigen kapper, en winkeltjes, of een binnenzwembad of/en een sauna, hoe gammel of smerig dan ook, dan krijgt het er een * bij. Persoonlijk zit ik liever in een 3 * hotel, die zijn vaak kwalitatief beter dan 4 * hotels, met al die onzin die ik niet nodig heb. Als ik goud of leer wil kopen ga ik wel naar de stad, dat koop ik toch echt niet in het hotel. En een binnenzwembad heb ik al helemaal niet nodig!Groetjes, Marretje B)