Vakantiereiswijzer

Na het boeken van de laatste vakantie (Saphir, antalya, maxisun en onur air) heb ik pas gekeken op www.vakantiereiswijzer.nl en zag daar erg veel negatieve verhalen. Ach dat gezeur d8 ik, je moet ook niet teveel verw88… maar zelfs toen viel het nog tegen. Achteraf heb ik nog eens op de site gekeken en toen viel het me op hoe ontzettend weinig hotels echt matig scoren, veruit de meeste hotels scoren goed tot zeer goed. Voor mij een reden om de cijfers op vakantiereiswijzer de volgende keer eerder te bekijken en serieus te nemen.

Wij zijn dit jaar naar een hotel geweest dat heel goede reacties kreeg op Vakantiereiswijzer. Op basis van deze reacties hebben we voor dit hotel gekozen. Toch is het hotel ons erg tegengevallen, dus in het vervolg hecht ik niet meer zoveel waarde aan de meningen van anderen op die site. Ik vind trouwens dat er ook wel veel negatieve reacties op die site staan…

Groetjes, Diamond

Veel negatieve reacties? Vind er eerder veel positieve reactie’s opstaan, zeker voor ons nl die zoveel zouden klagen…
En ja het is idd geen waterdicht systeem, maar volgens mij geven lage cijfers wel echt aan dat een hotel klote is…

Tja vindt het ook moeilijk om op de reactie van een ander af te gaan. Iedereen heeft toch andere verwachtingen en wat voor de een luxe is, stelt voor een ander niks voor. Maar ik kijk er ook standaard naar hoor, als ik een accommodatie op het oog heb. Wij boeken voor volgend jaar in ieder geval een hotel waar we al zijn geweest en waar we tevreden over waren. Maar is natuurlijk ook maar weer de vraag of het nog hetzelfde is…

Groetjes, Diamond

Ik vind ook dat het veel met persoonlijke smaak te maken heeft. Toen ik nog in het reisburo werkte ging ik op studiereis en dan ga je hotels bekijken. Ik was al best snel tevreden en dan had ik klanten gehad die echt op zo’n hotel zaten te zeiken. Sommige mensen kunnen al zo snel geïrriteerd zijn om iets dat ze dan gelijk alles kunnen afkraken en sommige mensen zien in een gebrek helemaal geen gebrek…

Denk dat je gewoon al je verhalen maar een beetje moet lezen en als je makkelijk bent kom je er wel uit, hou je meer van een bepaalde luxe dan zou ik toch voor de hogere sterren gaan en zeker in Turkije!

Ik heb zelf gewoon 3 sterren gezeten afgelopen zomer en ik heb het er prima gehad…

XX h’daylover :stuck_out_tongue:

Hee allemaal !

Ik wil ook even reageren :smiley: haaha !
Ik ben in oktbober ook in een hotel geweest en dit was voor ons de tweede keer in dit hotel, maar toen ik daarna ook op die site keek, vond ik dat het hotel nog aardig had gescoord (een 7.9 dacht ik gemiddeld. en dat voor een 5***** hotel … :slight_smile: ) Maar ik was het er zelf niet echt mee eens. Ik heb het er egt zooo super gehad !! Is zeker wel vet in de 8 waard !! =) Maar dan lees ik bijv. andere reacties en zie k dat die 1 of bijv. 3 geven :angry: dat is het totaal NIET waard ! Dat snap ik dan niet egt … die mensen zijn dan zoo negatief :frowning: maarja ik kan daar weinig aan veranderen, maar ik heb het idee dat zulk soort mensen niet echt heel eerlijk geweest zijn met de cijfers invoeren … doen ze dan alleen maar denk ik om het gemiddelde omlaag te halen ! Daarom geef ik alleen maar 10en !! :smiley:

Groetjesss …

Valt me ook op dat sommige mensen echt overal een punt van maken. Ben zelf ook soms best een pietlut hoor, maar je bent op vakantie! Ik probeer d’r altijd 't beste van te maken en anders meld ik me wel bij de receptie/hostess :smiley:
Heb al 's een keer bijna slaande ruzie met iemand op de luchthaven gehad, volgens haar drong ik voor bij het visum halen :angry: Toen zei ik ook tegen d’r: het is vakantie hoor! Nou toen had ik 't helemaal gedaan :angry:

Hé hoi,

Wat ik nu lees is juist wat ik bedoel. Mensen zouden teveel klagen en te moeilijk doen, daarom vind ik het nou juist opvallend dat er voor Antalya misschien 5 of 6 matige hotels zijn en de rest (stuk of 40/ 50??) goed of erg goed. Je zou juist verw88 dat dan juist de meeste hotels slecht beoordeeld zouden worden toch?
En ja het is uiteindelijk idd allemaal een kwestie van smaak en instelling, want zo kan ik weer niet begrijpen dat je niet ziek geworden bent in Saphir… Maar ja gelukkig is dat de enige vakantie geweest waar ik slechte herinneringen aan heb en zijn alle andere vakantie’s heerlijk geweest.

Groetjes Laura

Trouwens Missymoi, met die tienen ben jij dan toch ook weer niet eerlijk? :smiley:

over vakantiewijzer… de mensen die het minder vonden geven meestal extreem laag terwijl de mensen die een supervakantie hadden meestal een 8 tot 10 geven. Ik denk wel dat je daar een redelijk perpectief kan geven over hoe de service van een hotel is.

Ik denk dat het grootste probleem is dat niemand objectief reageert!!!
Iedereen geeft een cijfer naar gelang zijn/haar plezier in de vakantie is geweest, en kijkt niet verder dan dat!

3 Jaar geleden zijn wij naar een app in Kusadasi geweest en hebben het daar prima gehad. Niets bijzonders maar gewoon goed.
Verleden jaar gingen we weer, en waarom dan niet daar heen!?!?
FF gekeken op vakantiewijzer en de schrik om het hart! Alles negatief! Vrienden van mijn zus waren er in die periode ook geweest en die waren nog negatiever, jullie begrijpen dat je met wat angst weggaat!
Komen we daar, niets veranderd. Blijkt later dat er een groep is geweest in de zomer die allerlei rottige dingen hebben gehad en die hebben massaal gereageerd op die site. Ja dan gaat het geheel dus naar beneden.

Als je op een site reageert met cijfers probeer dan naar iets te kijken als of je het zou moeten kopen ofze, niet naar de lol en leuke dingen die je beleefd hebt, dan word alles veel eerlijker

Beppie

Heee !

Jaa inderdaad een tien voor een hotel is wel een beeetje overdreven, dat geef ik toe :unsure: maar het komt wel heel dicht in de buurt en waarom dan geen tien ? Ik moet het gemiddelde van het hotel toch weer omhooghalen B) nee grapje … maar je hebt wel gelijk … maar het komt iig aardig in de buurt geloof me !
Maar het heeft idd wel te maken hoe mensen hun vakantie zien ; de een wil rust, de ander wil gezelligheid :smiley: ieder zo een eigen smaak, logisch ! Maar tog … er zijn in zo’n resort zoooveel moeglijkheden en bezigheden ! Het kàn gewoon niet zo zijn dat er enen worden gegeven :angry: … maargoed ik maak me daar niet te druk om !

Groetjess ! xx