Hotel Castille

Kan mij iemand vertellen wat voor hotel ‘Castille’ is. In de brochure klonk het heel goed, maar het is altijd fijn om zoiets te horen van iemand die er al geweest is.

Hallo Joke,

Ikzelf heb nog nooit gelogeerd in hotel Castille, ik ken het wel en weet ook van mensen die er zijn geweest dat het een mooi en goed onderhouden hotel is. Mooie goed verzorgde kamers die ook goed worden schoongehouden. Het eten schijnt er zeer goed te zijn en behoorlijk uitgebreid. Het heeft een mooi groot zwembad met voldoende ligbedden en parasols en een apart kinderbad. De animatie is voor zover ik weet zeer zeker de moeite waard, daglijks is er van alles te doen en regelmatig hebben ze themavonden. Wel vinden sommige het een nadeel dat niet alle kamers een balcon hebben. Het ligt bijna aan het einde van de touristenzone en dus een behoorlijk eind vanaf Houmt Souk maar wel vrij dicht bij Midoun. Ik wens je een fijne vakantie en laat a.u.b. hier even weten hoe het hotel en omgeving je is bevallen.

Groetjes,
Marianna

Hallo, ik vertrek 17 augustus, wamen met mn beste vriendin naar hotel castille, hopelijk valt het daar allemaal goed mee, moest er iemand iets over het hotel weten, laat dan gauw iets horen, het is nu wel al geboekt, maar dan kunnen we er ons op voorbereiden he !
Misschien tot gauw Groetjes Tamie

hallo allemaal.
-we zijn juist terug uit hotel castille in djerba.
-hotel is nog maar 6 maand open en het is er heeeeerlijk!
-de kamers zijn normaal maar zeer proper
-het eten is prima en geen grootkeukensmaak en uitgebreid genoeg
-oja het zijn de beneden kamers die enkel balkon hebben.
-animatie is normaal wel betere kinderanimatie
-drank en eetgelegenheden zijn er genoeg
-zwembad is enorm groot en kraaknet
-ligzetels- matten zijn gratis zwembad handdoeken zijn er ook maar er
word een kleine borg gevraagd.
-aan de 2 winkeltjes word er een rondrit aangeboden tegen
betaling maar je vangt er wel tapijten en geen uitstap.
-best van al: midoun ± 7km per taxi 2,50 dinar heen (per taxi)
: houmt souk ± 20km 7,00 dinar heen (per taxi)
-gebruik best alleen de GELE taxi’s de taal is frans.
-indien gewenst kan ik wel een paar fotos doormailen
-ons email gillens.joestens@pandora.be

[FONT=Arial]Hallo allemaal

ik ben net terug van Hotel Castille, het was er echt super !!!
Hotel piekfijn in orde, leker eten, Toffe animatie
Wel een tip, wij hadden half pension, volgende keer nemen we vol pension, want buiten uw hotel is er weinig te doen, wel is er een klein stadje op ongeveer 6 km van het hotel en dan een grotere stad op ongeveer 26 km
Ook voor de kinderen is er veel animatie voorzien
De hele dag door is er altijd wel ergens animatie voor volwassenen, zoals beach volley, waterpolo hotelspelen,enz… dus aan actie weinig gebrek
je kan in het hotel op internet, pas wel op, je kan niet op hotmail !!!
Wij hebben het geprobeerd en het is ons niet gelukt
Voor de rest is er weinig te zeggen gewoon doen !!! Echt een aanrader !!!
Vele groeten en indien er nog vragen moesten zijn kan je gerust mailen naar Tamie1983@hotmail.com

Goeie reis en vooral, have fun !!

Tamie

Ik ben net terug van hotel Castille en hoe het hotel is meegevallen, kan je lezen in de reactie hier net boven (van Tamie), dat is toevallig een vriendin die we daar hebben leren kennen.
Voor de rest is Djerba zeker de moeite, vooral het paardrijden vond ik zeer goed, omdat je dan Djerba van de binnenkant ziet. Je zit dan echt in het gebied waar de mensen van daar wonen, dus niet meer in de toeristische zone. Je kan best wel apart gaan paardrijden (per uur) en niet de groepsrit, als je kan paardrijden, veel toffer. De ranch ligt schuin tegenover het hotel.
Het hotel ligt tamelijk ver overal vanaf, maar aan de ingang van het hotel komen voortdurend taxi’s voorbij en die zijn niet te duur.

Groetjes, Joke.

Beste

Mijn beperkte ervaring : we zijn in dit hotel “gedropt” voor één nacht omdat er een overboeking was van Mediterra voor het hotel Kartagho.
Op zich is het een heel mooi hotel, mooie klare en verzorgde kamers… helemaal niets op aan te merken… het enige… wij zijn aangekomen rond 01U 's nachts en als je dan het toilet doortrekt… amaai maar iedereen is wakker !!! (wij verbleven op de benedenverdieping).
Verder… ontbijt was correct… heb wel al beters gezien op Djerba… maar mijn oordeel is dan ook heel beperkt !
Groetjes
Yves