ik wil in oktober naar marmaris naar hotel blue bays de luxe.
dit hotel is pas geopend. wie is hier geweest of wie weet of het op een mooie plaats ligt ?
hallo,
ook wij hebben een tijdje geleden een oproep gedaan over dit hotel maar er is nog heel weinig over bekend, je kan even kijken op;
http://www.vakantiereiswijzer.nl
dan turkije>marmaris>blue bays daar staan ook wat reakties op blue bays de luxe.
Heb je trouwens de website al gezien, daar staan nu ook echte foto’s op en die zien er mooi uit.
http://www.hotelbluebays.com/deluxe/index.php
groetjes irene
[FONT=Arial][SIZE=7][COLOR=blue]
Hee mensen,
Hier eindelijk dan een reactie voor degene die naar Blue Bays Deluxe gaat…
Ik zal hier dezelfde reactie geven als op vakantiereiswijzer.nl
De eerste indruk van Blue Bays Deluxe vond ik heel goed, het is een heel mooi hotel voor Turkije, zeer modern, maar nog lang niet goed af!! De kamers waren goed alleen niet zo ruim! Bedden lagen perfect, ook is er rtl 4,5 en BVN tv te zien! Maar minibar is leeg, en toilet spoelt niet altijd door!
Het All-in programma steld helemaal niets voor!! 's Morgens ontbijt tot 10.00 uur, 's Middags lunch, 's Avonds dinner, alles heeft dezelfde smaak en er is weinig variatie! Verder is er 's Middags niets te krijgen!! Je kan vanaf 16.30 uur cake halen in de kelder en om 22.00 uur soep, maar jah, dat is allemaal niet bij de hand!!
Drinken was ook erg! Ze zeggen dat alle lokale (alcoholische) dranken zijn inbegrepen. Nou eerste avond kregen we een free cocktail, tweede avond niet meer, jah, of we moesten op onze knieen!! Russen krijgen wel gewoon een fles Vodka voor elkaar.
Opzich heb ik het naar mn zin gehad, met de mensen die ik daar heb ontmoet, maar terug gaan naar Blue Bays de Luxe NEE!! Dan ga ik liever in een appartement in de gewone Blue Bays, daar hebben ze tenminste animatie!!
Blue Bays is volgens mij minder luxe in kamer, maar daar is het 's avonds wel gezellig!! Wel is het daar ontzettend druk bij het zwembad… ooh jah, en nog over Blue Bays, volgend jaar wordt dat ook een all-in formule!!
Dus denk dat dat hetzelfde gaat worden als de formule van Blue Bays deLuxe… dat zou minder wezen!!
Vragen = mailen!
2e gedeelte…
We hebben daar ook mensen ontmoet die schrijven hetvolgende, daarop heb ik mijn verhaal een beetje aangepast…
hotel ziet er leuk uit maar is belist geen aanrader als all inn hotel met 4 sterren.Het eten is zeer ongevarieerd en de combinatie van rijst met gebakken aardappelen en kipnuggets die er 3 op je bord worden gelegd vind geen enkele nederlander n combinatie. En wil je dit hotel boeken kan datalleen met oad want er zit geen andere ned reisorganisatie in dit hotel alleen maars russen.En die schijnen niet te klagen.Handoekenservice is niet aanwezig en de snackbar is van t andere hotel en tegen betaling.We zijn veel uit eten geweest.
De bar leek net n russische disco en binnen in t hotel is geen drinken te krijgen alleen in de “disco”.Beslist geen aanrader voor n all inn hotel.
Je krijgt n polsbandje met n maximum en continua lopen ze je na om te scannen wat je drinkt.Laat ze dat maar bij die russen doen .
vorige week (24 augustus 2004) een week naar Hotel Blue Bays de Luxe geweest.
Eten:
Het eten valt echt mee, gelukkig niet elke dag kip en Nederlands food als pattat. Op vakantie is het juist leuk om een keer iets anders te eten. Vlees krijg je kabab, lamsvlees en kip. Er zit genoeg variatie in dus daarover ben ik het niet eens met wissassy.
Animatie:
Animatie was er inderdaad niet veel. Maar er is genoeg te vinden langs het strand. Een aanrader is bar Villa Sol. ± 100 meter vanaf Hotel.
Zwembad:
Zwembad is niet echt diep. Als je laat in de middag naar het zwembad gaat is er wel een paar strandstoelen vrij. Het komt wel voor dat alle strandstoelen bezet zijn.
De bar bij het zwembad is een volledige Discotheek. Apparatuur staat continue op 10. Even een krantje lezen aan de bar kun je dus vergeten. Ook draaien ze elke dag dezelfde muziek.
Vanaf het begin hebben we altijd het kaartje (die je nodig hebt om in het restaurant te eten) laten zien bij de bar van het zwembad. We konden zonder problemen een pilsje of frisdrank halen. Pas op de laatste dag begonnen ze moeilijk te doen over die polsband. We hebben nooit een polsband gekregen toen we aankwamen in het hotel. Ook er is er niet overgesproken bij de receptie.
Kamer
Erg mooie kamer, Badkamer netjes. De bedden liggen goed. Wel een klein balkon. Tv met teletekst (RTL 4, 5 en BVN (gezamelijke publieke zender van Nederland en Belgie), Eurosport en Franse MTV). Kamer is inderdaad niet echt groot. Maar mooi ingericht.
Hotel:
Hotel stikt van de russen. Maar er komen ook veel Nederlanders. Hotel is inderdaad alleen te boeken via OAD. Het hotel heeft een erg mooie gang met twee glazen liften.
Er is een tv hoek met een plasma scherm. Restaurant ziet er netjes uit. Een kapper en een massage kamer. Hier hebben we geen gebruik van gemaakt.