[FONT= Arial][
SIZE=1]
Hallo allemaal,
Wij zijn met vier personen in de eerste week van augustus 2004 in Hotel Blue Bays de luxe in Marmaris geweest. Hierbij ons reisverslag:
Het hotel werd voor 95% bevolkt door ongemanierde russen en was continu overgeboekt, elke dag boze mensen aan de receptie, we hebben mensen gesproken die 3x van hotel hebben gewisseld voordat ze in Blue Bays Deluxe terecht konden. Zo verging het ons ook, waardoor 2 van ons tijdelijk in een ander hotel werden geplaatst. Wij kwamen in een mooie suite terecht. Echter een paar dagen later werden we 's ochtends vroeg uit ons bed gebeld met de mededeling dat we eruit moesten; naar een andere kamer. Dit was ons niet verteld en aangezien we nog meer klachten hadden wilden we eerst de manager spreken voordat we onze kamer zouden verlaten. De manager moeten we tot op heden nog te spreken krijgen, we zijn dus niet verhuisd.
Het hotel zag er super luxe uit en de kamers ook, de airco werkte goed. Ook lag het hotel gunstig gelegen; vlakbij het strand en het busje naar het centrum was ook dichtbij.
Het eten in Blue Bays de luxe was slecht: het eten was lauw/koud, er was niet altijd voldoende te eten, het eten was eentonig en zag er onsmakelijk uit, het eten was smakeloos en na 5 dagen rouwkost zijn we buiten de deur gaan eten, ondanks onze all-inclusive boeking.
Dat velen hotelgasten onze mening deelden bleek uit het feit dat er continu demonstratief lege BurgerKing zakken op het terras werden achtergelaten.
De service in Blue Bays de luxe was ook niet wat we er van verwacht hadden. Er waren te weinig ligbedden bij het zwembad, zodat we luchtbedden hebben moeten kopen. Er werd niet bediend aan het zwembad en je moest je drankjes afstempelen bij een serveerster die niet van haar kruk af kwam.
Vuilnis bij het zwembad werd nauwelijks opgeruimd en bestellingen van drankjes gingen continu verkeerd omdat men deze niet kon onthouden en men er zeer slecht engels spreekt.
Van de algemeen bekende turkse gastvriendelijkheid was hier weinig te merken, het personeel is onvriendelijk en slecht geinstrueerd, draaien harde, vervormde muziek aan het zwembad, zonder dat iemand er op toeziet.
Al met al zijn wij niet tevreden over Blue Bays Deluxe in Marmaris. We hadden vergelijkingsmateriaal uit eerdere vakanties, waardoor we besloten hebben om dit hier te melden en bij Oad. Een hotel wat nieuw is en all-inclusive, kan wat opstartproblemen hebben, maar wat wij daar hebben mee gemaakt is niet normaal!
€ 900,- voor 11 dagen all inclusive was het absoluut niet waard en we raden voorlopig iedereen af om dit hotel te boeken !!
Groetjes Kim, Jos, Sjef en Carla