hallo vraagje
heeft er iemand ervaring met het bluedreams hotel in bodrum
wil er binnenkort heen en ben erg benieuwd hoe het daar is
alvast bedankt voor de reactie,s
grt gerard
hallo vraagje
heeft er iemand ervaring met het bluedreams hotel in bodrum
wil er binnenkort heen en ben erg benieuwd hoe het daar is
alvast bedankt voor de reactie,s
grt gerard
Hallo Gerard wij waren met 4 pers in het hotel blue dreams, op zich is het een schitterend hotel je moet wel veel trappen lopen houd er wel rekening mee als je later in het seizoen gaat dat er geen binnenbar is alles speelt zich buiten af dus als het regent heb je een probleem .
de inheemse alc drankjes zijn ook niet zo uitgebreid ( gin , Rakie , en vodka ) de rest hebben zo zogenaamd niet vraag erna of ga naar de receptie je hebt er voor betaald .
Het eten is er overigens uitstekend ik ben 3 kilo bijgekomen in 8 dagen dus dat zegt genoeg .verder wens ik je een fijne vakantie toe .
groeten Ton
ik heb geen goede ervaring met blue dreams hotel
we hadden dit via reisbureau allemaal geregeld
eenmaal aangekomen na vermoeiende reis werd ons verteld dat het riool kapot was waar we moesten slapen dus dat we voor 1 nachtje ergens anders heen moesetn en daarna weer terug,
dat andere hotel was vervolgens 1,5 uur rijden dit hebben we dus niet gepikt
uiteindelijk kwam de aap uit de mouw dat hun extreme overboekingen hadden en ons gewoon niet konden plaatsen.
na een lange ruzie en daar vervlognes 4 uur in de lobbie hebben gezeten kregen we een ander hotel…
dus ik ben niet tervreden maar heb de accomodatie dus ook iet bekeken of iets dergelijks…
groetjes lieset