Hallo
Is er iemand die al in het BLUE BAYS DE LUXE HOTEL in Marmaris is geweest, wij zijn heel benieuwd maar kunnen buiten de website niks vinden.
Wij hopen dat er mensen zijn die wat kunnen vertellen of foto’s hebbenover dit hotel want op de website zijn alleen animatiefoto’s.
:rolleyes: Alvast bedankt :rolleyes:
Hallo Tulpje!
Op vakantiereiswijzer kun je ervaringen van anderen vinden over Hotel Blue Bays in Marmaris.
Mijn ouders zijn er geweest en vonden het heel goed. Ze gaan dit jaar weer naar Blue Bays voor 3 weken.
Fijne vakantie!
Groetjes Iwi…
Originally posted by Iwi@12-05-2004, 12:41:59
** Hallo Tulpje!
Op vakantiereiswijzer kun je ervaringen van anderen vinden over Hotel Blue Bays in Marmaris.
Mijn ouders zijn er geweest en vonden het heel goed. Ze gaan dit jaar weer naar Blue Bays voor 3 weken.
Fijne vakantie!
Groetjes Iwi… **
hoi Iwi,
Bedankt voor je berichtje maar ik had al gekeken op vakantiereiswijzer, volgens ons gaat hetom twee verschillende hotels, het blue bays de luxe is pas dit jaar gebouwd… We hebben dit geboekt via oad reizen en is een all inclusive hotel.
We zijn benieuwd of er nog meer mensen zijn die opzoek zijn naar info, volgens ons is het hotel pas op 1 april of 1 mei open gegaan.
Groetjes tulpje
Hallo,
Jahoor ik kan je wel wat meer vertellen. Het hotel is inderdaad pas geopend en heeft dan ook wat openingsproblemen gehad maar is nu volledig op volle toeren aan het draaien. Het hotel is in handen van yavuz, een turske man met veel geld die voor dit project een aantal discoteken en barren heeft gemanaged met vrienden en kennissen en nu besloten heeft zijn eigen hotel te openen.
Het is all inclusive en het eten is dan ook geweldig!!! De faciliteiten zijn allemaal nieuw en goed. Verder kan ik er niet zoveel over zeggen mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groetjes
Francesca
Originally posted by Francesca@13-05-2004, 09:33:27
** Hallo,
Jahoor ik kan je wel wat meer vertellen. Het hotel is inderdaad pas geopend en heeft dan ook wat openingsproblemen gehad maar is nu volledig op volle toeren aan het draaien. Het hotel is in handen van yavuz, een turske man met veel geld die voor dit project een aantal discoteken en barren heeft gemanaged met vrienden en kennissen en nu besloten heeft zijn eigen hotel te openen.
Het is all inclusive en het eten is dan ook geweldig!!! De faciliteiten zijn allemaal nieuw en goed. Verder kan ik er niet zoveel over zeggen mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel.
Groetjes
Francesca **
Bedankt francesca!
Het reisburo waar we geboekt hebben doet heel vaag over dit hotel,
ze hebben ons vrijdag vertelt dat het hotel nog niet open is, als we vragen wanneer dit dan wel open gaat weten ze dat niet maar via internet is het nog steeds te boeken vanaf 11 juni. Mijn vraag is ben jij zelf ook al in dit hotel geweest? zoja lijkt het dan op de animatiefoto’s van de website;
http://www.hotelbluebays.com/deluxe/index.php
hoe ligt het tenopzichte van strand en centrum?
Verder is mijn vraag aan iedereen; ZIJN ER NOG MEER MENSEN DIE DIT HOTEL GEBOEKT HEBBEN, LAAT DAN WAT VAN JE HOREN?
groetjes en bedankt
ik heb dit hotel vandaag geboekt en ik zit ook met dezelfde vragen.
op de website van hun ziet het er allemaal wel mooi uit. ik ga pas 19 oktober.
Inmiddels is het alweer 5 jaar verder…
Ben er vorig jaar geweest. En het was echt super !!!
Hele mooie kamers, goed eten, alles was perfect.
Heb echt een super vakantie gehad daar.
Groetjes.