Wie is bekend met hotel Atinc in Kusadasi?? Ik ben op zoek naar informatie. Suntrex en HTC spreken elkaar tegen op bepaalde punten dus ik zou graag de mening van bezoekers horen. (Heb ook al op vakantiereiswijzer.nl gekeken)
Is het in Kusadasi een beetje leuk voor 2 jonge meiden? Dit jaar in Gümbet geweest, ook al eens in Alanya en Marmaris. Ik wil nu eens ergens anders gaan kijken. Tips en informatie zijn welkom!!
Atinç hotel ligt op de boulevard van Kusadasi,juist het hotel buiten komen en je zit in de hoofdstraat naar het centrum.Het is een 3 sterren hotel. Veel jongeren komen er niet in dit hotel,maar je hebt voor jonge meiden genoeg te beleven in de barstraat op loopafstand van dit hotel. Dus s’avonds heel gemakkelijk om uit te gaan, geen dolmus nodig.Kusadasi is een leuke badplaats,anders dan Marmaris en bodrum.Een ding, voor het strand zal je wel naar Lady beach moeten, maar op de hoek heb je elke 5 minuten een domus. Langs de boulevard hebben we hier maar een klein strandje waar meestal de turkse mensen uit het centum komen liggen.Veel strand in het centrum hebben we niet. Alle stranden liggen buiten het centrum.
Maar het centrum zelf is best gezellig en er zijn heel veel winkels en uitgaansplaatsen.Je zal heel snel je weg hier vinden,alles ligt rond het centrum. Dus dit hotel heeft vast een goede ligging. Wat het eten betreft,dat is een beetje overal in Turkije gelijk, mar er zijn eettentjes genoeg hier in Kusadasi,waar je goedkoop iets kan eten. En ze praten hier bijna overal nederlands,soms lijkt het hier wel benidorm in spanje.Ik denk prijs kwalitieit dat je niet echt slecht zal zijn.Kusadasi is wel kleiner of Marmaris of Alanya.
Groetjes uit kusadasi
Franka
Hallo Franka! Bedankt voor je reactie. Kun je misschien ook iets vertellen over hotel Golden Hill? Het heeft maar 2 sterren en is behoorlijk goedkoop, maar het ziet er toch goed uit op de foto’s van reisorganisaties.
Golden hill ligt in het rustiger Kusadasi op 9OO m van het centrum en het stadsstrand.Klein hotteltje met 35 kamers.Voor zijn 2 sterren niet slecht. Heeft ook een zwembad. maar het zwembad ligt langs de straat. Dit hotel is wel door engelsen gekend. Maar staat voor zijn prijs kwalitiet goed aangeschreven.Aan jullie de keuze.Ken het hotel van naam maar ben er zelf nooit binnen geweest.
Groetjes uit kusadasi
Franka
Groot gelijk heb je, als het voor een zomervakantie is heb je keuze zat. Als je een goede kamer hebt en een zwembad is dit voldoende,je brengt bijna de hele dag buiten door.
Groetjes uit kusadasi
Franka
Golden Hill was onze kennismaking met Kusadasi. Goed hotel, zeker als je de prijs erbij bekijkt! Wij waren er begin oktober 1999, alweer wat jaartjes terug dus.
Een gemoedelijk familiehotel. Redelijk ruime kamers. 10 min lopen naar het centrum. 3 naar het dolmusstation, dus zo op de stranden.
Zwembad ligt wel langs de straat, maar wel veel hoger dan de straat zelf, dus uit het zicht. Nadeel is dat er geen schaduw was.
Wij hadden LO, ontbijt turks(dus prima), en we konden kopen wat we wilden, of meenemen, je kon het in de koelkast daar bewaren.